VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Polo, Lupo, Fox & UP!.
  • Gebruikersavatar
#2802908
Ik zal mezelf maar even voorstellen ik ben martinsio en ben sinds kort eigenaar van een polo 6n, nu heb ik bij aankoop al aangegeven dat de ramen niet werkten... gelukkig ging er wel wat van de aankoopprijs af. Nu een maand later irriteer ik me toch wel aan het feit dat mijn ramen niks doen. Nu heb ik de motortjes gecheckt en deze werken zodra er direct stroom op staat! Dus ik even achter de schakelaars gedoken en tot mijn schrik zag ik een verknipte aarde kabel (bruin) en verlichting kabell (grijs/blauw) nu heb ik het een en ander geprobeerd, maar kom er zelf niet uit.. iemand die mij misschien zou kunnen helpen?
Alvast bedankt!!
#2802942
Even de deurpaneel loshalen zodat je de kabelboom in de deur ziet, vervolgens even met een multimeter door piepen welke kabel vanaf de deur naar schakelaar gaat en zo in beeldbrengen welke kabel is doorgeknipt.
Als je de bruine, massa gewoon weer aansluit, komt er dan geen spanning aan bij de motor?
Toevallig niet gewoon een defecte zekering?, evt zou je zelfs om het simpel te doen een nieuwe kabel trekken.
#2803114
Probleem verholpen, ramen gaan weer omlaag en omhoog zoals het hoort!! Bleek dat er geen contact stroom was en de massa was ook niet aanwezig(maar hier was ik zelf al achter.) Nu krijgen de schakelaars weer contactstroom en doet alles het naar behoren. Morgen maar meteen beginnen met blinderen aan de voorkant 60% (geen problemen met oom agent :D)
Golf 7 1.6 TDI |Silicat zakje gelekt.

Hartelijk dank, expansievat hoeft niet vervangen t[…]

Golf 5 aircoprobleem

Het bleek toch de compressor zelf te zijn. Zelf n[…]

Zal ik eens laten doen

Knipperende alarmlichten

Update: Het blijkt een defecte alarmhoorn te zijn.

Regelapparatuur

wat bedoel je met regelapparatuur? Als je zelf zak[…]

Tiguan dashboard lampjes

Daarom dat deze wagen dus in de verkoop is gegaa[…]

Trekhaak EOS

Bedankt. Ben nog zoekende. Heb de bestelling die […]

Bedankt. Heb inmiddels de radio vervangen door een[…]