VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf I, II, III, Jetta en Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#941375
Weet iemand een handige tip om bij een Golf3 de Knipperlichten vastzetten in de bumper ivm diefstal.
Uiteraard niet zichtbaar aan de buitenkant, maar wel dusdanig dat men niet gemakkelijk de units eruit kan halen, zoals nu wel het geval is.

btw. het geheel met schroeven vast zetten is geen optie...
Gebruikersavatar
door MagikChris
#941385
Alleen de mistlampen zitten vast met 2 schroeven... de knippers zitten vastgeklikt en die heb je er binnen 2 sec. uit als ze niet vast zitten.
De mistlampen kan je niet loshalen voordat je de knippers hebt verwijderd, vandaar ook mn vraag hoe de knippers te kunnen borgen zodat ze niet gemakkelijk los te halen zijn.
Gebruikersavatar
door Martinus83
#942058
Ik zit met exact hetzelfde, je wipt de knippers en dummies er zo uit.
Zal ook eens kijken naar een oplossing. Kunt een gaatje boren in een lipje en vastzetten met een tyrerip. Echter ik ben bang dat als iemand die knippers wil zich niet zal inhouden flink te gaan zitten wrikken in je bumper en vervolgens schade achterlaat...
Gebruikersavatar
door MagikChris
#942066
Knippers zijn nu 2x gestolen (heldere)... en blijf natuurlijk niet die dingen voor iemand anders aanschaffen.

Maar ik zal wanneer de nieuwe binnen zijn inderdaad eens kijken of het vast gezet kan worden met een tyrep ergens. (tevens kit ik van te voren de randen van de knipper, maar dit is om vbocht buiten te houden..heeft niks met diefstalpreventie te maken)
Gebruikersavatar
door kroonsteen
#942587
vanaf de achterkant vastzetten met een tyrip oid, zodat het wat lastiger wordt. Maar wat Martinus83 ook al zegt, juist daardoor zal de schade groter kunnen worden (lelijk dat je daar rekening mee moet houden :( ).

Had bij mijn type III (ook helder glas), mijn initialen eronder in gegraveerd. Op een afstand niet te zien, maar van dichtbij wel. misschien ook nog een optie.

Of er een goedje op smeren wat je handen gigantisch vies maakt :D
Golf 5 aircoprobleem

Het bleek toch de compressor zelf te zijn. Zelf n[…]

Zal ik eens laten doen

Knipperende alarmlichten

Update: Het blijkt een defecte alarmhoorn te zijn.

Regelapparatuur

wat bedoel je met regelapparatuur? Als je zelf zak[…]

weet je motor/versnellingsbak type niet (heb je ee[…]

Tiguan dashboard lampjes

Daarom dat deze wagen dus in de verkoop is gegaa[…]

Trekhaak EOS

Bedankt. Ben nog zoekende. Heb de bestelling die […]

Bedankt. Heb inmiddels de radio vervangen door een[…]