VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van de Arteon, Passat, Passat CC & Phaeton.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1665495
wil mijn Weitec schoefset iets lager zetten. voor heb ik zat schroefdraad over om hem lager te leggen. maar achter staat hij al op zijn laagst. nu kan ik de stelring er nog tussenuit halen om nog 1,5 cm lager te kunnen, maar dat is eigenlijk niet genoeg :SCRATCH: nu is mijn vraag....kun je de veer ook vervangen voor 1 van een ander merk die korter is? zoja welke en wat voor merk. en is het niet slecht voor de schokbreker?

het is voor een passat 3bg 1.8 T

Groeten Remco
#1665676
jacksters schreef:Draad bij op de poot laten tappen..
achter zit geen schroefdraad op de veerpoot. achter is een losse schokbreker met veer en stelbus/ring.
voor zit wel schroefdraad op de veerpoot.

voorbeeld foto:

Afbeelding
#1665876
Schippersss schreef:Ik heb die stelbus er ook tussen uit gehaald zakt die nog wel een beetje..misschien de veren laten persen??
de stelbus kan er inderdaad nog tussenuit maar dat scheeld maar 1,5 cm...
weet niet of je zo veren kunt kopen die er zo tussen passen zonder de veren hoeven te persen?
snap niet dat ik vooraan nog genoeg kan zakken en achteraan op mijn max zit :SCRATCH:
daar is toch wel iets op te verzinnen lijkt mij......??
#2379389
remco.vd.eijnden schreef:weet iemand of er kortere veren van KW tussen passen...

Dat kan maar nadeel is dat bij KW veren er wel gegevens op staan omtrend de specs van de veren.

Wil je mij even je set nummer mailen en de nummers op de achterste veren aub dan ga ik even contacten met Weitec om te kijken of we kortere veren kunnen leveren

Mailen naar info@lowering.nl



Afbeelding
Golf 5 aircoprobleem

Het bleek toch de compressor zelf te zijn. Zelf n[…]

Zal ik eens laten doen

Knipperende alarmlichten

Update: Het blijkt een defecte alarmhoorn te zijn.

Regelapparatuur

wat bedoel je met regelapparatuur? Als je zelf zak[…]

weet je motor/versnellingsbak type niet (heb je ee[…]

Tiguan dashboard lampjes

Daarom dat deze wagen dus in de verkoop is gegaa[…]

Trekhaak EOS

Bedankt. Ben nog zoekende. Heb de bestelling die […]

Bedankt. Heb inmiddels de radio vervangen door een[…]