VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf I, II, III, Jetta en Vento
#2819185
hallo mede forumers/golf cabrio 3 rijders,

Ik zal mij eerst even voorstellen,
Ik ben Michael 44 jaar en woon in Bergschenhoek en ik rij sinds vorigjaar augustus een golfje cabrio 3 uit 96.

Nou heb ik als de meeste cabrio rijders een probleem met de electrice ramen.

RV passagiers kant werkt niet, ook niet met de sleutel.
Nou heb ik vorig jaar het een en ander na gekeken en alle bedrading is goed, ik heb het complete raammechanisme er uit gehaald en na gekeken.
Ik heb de motor uit de module gehaald en deze getest en deze werkt verder goed ik heb alles weer in elkaar gezet en weer in de deur gemonteerd, en het werkt nog steeds niet, ik weer alles gedemonteerd en nagekeken en ik zie niks.
Nou heb ik het magneethuis omgedraaid(op=neer neer=op) en nu werkt het wel ook met de sleutel in het slot, (alleen gaan er 3 ramen naar beneden en 1 blijf omhoog en andersom gaat er 1 omlaag en de rest blijft omhoog) dus dit heb ik zo gelaten tot en met 3 weken geleden ik me er toch aan ergerde dat het niet goed werkt, dus de heleboel weer gedemonteerd en het magneethuis weer gedraaid op de originele positie terug gezet, en wat bleek het werkte weer...... Ik helemaal blij heel de dag het raam gebruikt, een week later wil ik via de sleutel alle ramen laten zakken blijft de passagierskant omhoog staan en reageert ook niet met de schakelaars meer.

Nou ik ben het spoor bijster!
Wie o wie heeft er nog een idee?
Tiguan dashboard lampjes

De mijne is door een bevriende monteur gerepareerd[…]

Golf 7 1.6 TDI |Silicat zakje gelekt.

Hartelijk dank, expansievat hoeft niet vervangen t[…]

Golf 5 aircoprobleem

Het bleek toch de compressor zelf te zijn. Zelf n[…]

Zal ik eens laten doen

Knipperende alarmlichten

Update: Het blijkt een defecte alarmhoorn te zijn.

Regelapparatuur

wat bedoel je met regelapparatuur? Als je zelf zak[…]

Trekhaak EOS

Bedankt. Ben nog zoekende. Heb de bestelling die […]

Bedankt. Heb inmiddels de radio vervangen door een[…]