VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
door stitch
#2449970
Ik heb het genoegen om weer een nieuwe VW aan te schaffen.
Mijn oog is gevallen op de Golf Variant.

Uitvoering highline executive

De vragen die ik hier over heb is de volgende:
Hoeveel speaker zitten er in...4 of 8 stuks;
Ik wil handsfree kunnen bellen en mijn telefoon kunnen bedienen via mijn executive radio en het geluid dus kunnen horen via de speakers van de radio. Dit alles dmv een bluetooth verbinding.

Kan dit of heb ik dan nog extra pakketten nodig.
Grt Theo
door stitch
#2450039
Bedankt voor je aanbod maar mijn werkgever heeft afspraken met de lokale dealer.

Als ik toch kies voor de comfortline heb ik ook de mogelijkheid zonder verdere pakketten mbt het bluetooth bellen.

En weet je ook hoeveel boxen er standaard in de comfortline executive zitten?

Past de rubbermat van de golf Variant (ZB1K9953)van 2011 in de achterbak van de nieuwe golf variant.
door danny20danny
#2450657
Jij krijgt waarschijnlijk golf 7 met executieve, dan kun je de oude kaarten niet meer gebruiken vw werkt met de golf 7 met kaarten op sd kaartjes die je (gratis) kunt updaten via internet.
Verder vind ik het interieur van een highline mooier (met name de stoelen) Ik kan je zeggen dat ik die stukken beter vind zitten.

bij het executieve pakket moet je volgens mij Telefoonvoorbreiding 'Comfort' A € 325 bij nemen op handsfree te kunnen bellen


volgens de website van vw op de comfortline zit dit er standaard in
Geluidsysteem ‘Radio Composition Touch’.

Touchscreen bediening. Inclusief 4 speakers.

De Golf Variant Comfortline is standaard uitgerust met uiterst modern geluidsysteem, inclusief 12,7 cm touchscreen ‘Composition Touch’ en vier hoogwaardige speakers. Dat maakt het luisteren naar uw favoriete muziek tot een echte belevenis. Bovendien is dit geluidsysteem standaard uitgerust met een aux-in en SD-kaart lezer.

Zijn de foto’s hiervan nog beschikbaar? Zit met pr[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]