VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
door kuppesoep
#2499671
Ik heb sinds kort een mooie Golf 7 met een Discover Media systeem. Deze speelt natuurlijk ook mp3's af vanaf de SD kaart. Het valt me op dat tussen de nummers altijd een vrij lange pauze zit, gapless playback wordt blijkbaar niet ondersteund. Maar vervelender is dat ieder nummer standaard met een 'fade in' effectje start. Daardoor hoor je de eerste seconde van een track dus niet. Ik zit te zoeken naar de instelling om dit uit te zetten. Iemand suggesties?
En nu we toch bezig zijn, kent iemand een oplossing om gapless playback te ondersteunen?
(en dan niet één lange MP3 van de hele cd maken, of 'de cd zelf luisteren'...)
door janloco
#2504626
Ik heb het zelfde systeem. Ik gebruik alleen geen mp3's. Maar ik ben wel even aan het zoeken gegaan op internet uit nieuwsgierigheid. Helaas ben ik niet echt iets tegengekomen waarmee ik je kan helpen. Maar waarschijnlijk had je dat zelf ook al gedaan. Ik blijf hier lezen, maar ik ben idd bang dat er nog niet iemand is die het antwoord heeft op deze vraag.
#2504649
bij de discover pro heb ik dit niet, ik zou zeggen rij is langs de dealer want in principe moet je het hele nummer kunnen horen.
door kuppesoep
#2507809
Bedankt voor de reacties.
Het is niet dat een heel deel van het nummer mist, maar net alsof je zeg maar bij de start ieder nummer snel de volumeknop van nul omhoog draait. Tussen nummers van hetzelfde album is dat behoorlijk irritant. Ik ga inderdaad eens vragen of de dealer me kan helpen.
Als ik meer wee update ik de post wel weer.

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.