VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Rollo450
#2517960
Fritsdeblitz schreef:
Rollo450 schreef:
Fritsdeblitz schreef:Nog even een laatste up


Wil voor mijn Golf nog een andere Daschcam kopen wat is nu de beste koop .


Geen spiegel model cam want dat past niet echt lekker spiegel in een Golf is daar te groot voor helaas


Bedankt zover
Ik rij zelf met de Ambarella Mini 0801 met GPS. Past mooi achter de spiegel in de golf en heeft eigenlijk alle functies aan boord welke ik wilde. GPS, Motion sensor, Full HD beeld, hoge framerate, compact model en makkelijk te monteren en demonteren mocht de auto ergens in een donker straatje staan :)


Hee bedankt voor je antwoord ik ga er zeker wat mee doen


Nog sterker heb er net een gekocht haha deze dus

https://www.youtube.com/watch?v=ZdPHXv8Hzj8#t=517


Fijne avond nog :tu:
Die bedoel ik inderdaad. Wel even opletten want je hebt ook van dat model weer meerdere types, zit er ook 1 tussen zonder GPS namelijk ;)
door Fritsdeblitz
#2517997
Hij is onderweg en heb er een met GPS gekocht


En een GPS houder kost ook maar 20 euro voor als je er een zonder zou hebben gekocht


Bedankt voor je hulp en 1 fijn weekend :tu:
door Fritsdeblitz
#2519632
Je bent niet verplicht aan je eigen veroordeling mee te werken


En als je te hard rijd krijg je daar misschien een bekeuring voor .


Maar ben je toch ingedekt voor de ellende die een ander je aanricht ;)


Had deze week in de bedrijf,s bus al een maloot die niet wou stoppen vroeg een politie in een auto hem aante houden maar helaas daar hebben ze geen tijd voor


Gelukkig had ik snel een foto gemaakt dus de dader was te achterhalen


Moraal van het verhaal ik ben blij met me Dashcam :tu:
Laatst gewijzigd door Fritsdeblitz op 01 jun 2014 23:22, 1 keer totaal gewijzigd.
door Fritsdeblitz
#2520994
20V schreef:Wat moest je aan douane kosten betalen?

Helemaal niks mijn Cam is erdoor gefloept zonder extra kosten :tease:
door Fritsdeblitz
#2521016
Nou als ik een ongeluk krijg of een ongeluk zie gebeuren zeker wel


Anders is het niet echt spannend allemaal :D
door Bluepower
#2521018
Fritsdeblitz schreef:Nou als ik een ongeluk krijg of een ongeluk zie gebeuren zeker wel


Anders is het niet echt spannend allemaal :D
Gaat denk ik om een video om het gebruik in praktijk ervan te zien, incl beeldmateriaal. 1080p klinkt goed, maar de kwaliteit is wel erg afhankelijk van de gebruikte lens en CMOS..
door Fritsdeblitz
#2521024
Bluepower schreef:
Fritsdeblitz schreef:Nou als ik een ongeluk krijg of een ongeluk zie gebeuren zeker wel


Anders is het niet echt spannend allemaal :D
Gaat denk ik om een video om het gebruik in praktijk ervan te zien, incl beeldmateriaal. 1080p klinkt goed, maar de kwaliteit is wel erg afhankelijk van de gebruikte lens en CMOS..


Bij deze de beelden kan ze zelf niet beter schieten

En gelijk wat info over de Cam

https://www.youtube.com/watch?v=ZdPHXv8Hzj8#t=517
Gebruikersavatar
door nldutchyjay
#2537120
Even een korte update!

Heb van marktplaats zo'n chinees troepding gekocht voor een tientje. Open geschroeft om te kijken of ik het lensje eraf kon krijgen. Maar helaas, geen geluk.

Zit vast gesoldeerd, en behoorlijk lastig ook. Even langs de locale "radioshack" gegaan (Radio Piet hier in Arnhem) en het advies gekregen om er ook niet mee te gaan knoeien. Kan de lens wel los krijgen, maar heb ik wel een speciale soldeerbout nodig (normale is te groot). Hetgeen mij 200 euro gaat kosten. Daar voegde hij aan toe dat dat ook geen garantie was dat het zou werken, en dat hij het zelf nieteens zou proberen.

Kortom, bij dat standaard model is het helaas niet mogelijk om hem bijna onzichtbaar weg te bouwen. Ik zal binnenkort even fototje erop zetten van de binnenkant van dat ding, en blijf zoeken naar ééntje waar ik de lens wél los kan krijgen ;)
Gebruikersavatar
door maurice
#2537328
Ja ik bedoel voorbeelden van mensen die een video hebben gemaakt met het merk en type van de cam. Dan kunnen mensen kiezen welke ze goed genoeg vinden om zelf aan te schaffen. Soort van informatief topic. Ik heb een cam uit China besteld, die ik ga testen.
Gebruikersavatar
door Gizm0
#2537343
ik ga de "Mini 0801 GPS" van http://dutchdashcam.webklik.nl/page/home-pagina kopen.
heb zelf nog geen ervaring met de site, maar heb mensen in mijn omgeving die er wel positieve ervaringen mee hebben!

op die site staan trouwens ook voorbeeld filmpjes per dashcam

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.