VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2760051
Immo 2 is te herkennen aan het symbool van de auto met sleutel in de toerenteller, immo 3 heeft hem op 12 uur in de km teller.

Met immo off kun je ook geen sleutels inleren, ik kan dat wel los doen zodat je niet telkens het lampje en melding op het scherm hebt.. Ik kan je ook de immo weer actief maken.

2001 is normaal altijd immo 3.

De gloeispiraal komt door een storing in de ecu of even fouten wissen door de werkzaamheden.

Dat de ramen niet werken op een golf 4 heb ik nog nooit gehad, zowiso alles hercoderen om het goed te laten werken, zelfde als bij een audi, als de startblokkering eraf is, en je een andere teller neemt waarbij de teller de sleutel niet ziet, krijg je problemen met de clima, ramen en alarmlichten die blijven knipperen.
#2760717
Vandaag de ecu terug gekregen van mijn maat zijn mk4 v6. Achterste lambdasonde's zijn er uit . Secundaire air troep en een tuning.

Van het weekend testen :tu:

Trouwens. . Vandaag even in een s6 turbo mogen rijden :mrgreen: . Maar display is kapot van de teller. Kan je daar ook wat mee Stefan?
#2760781
Hallo Stefan,

Ik heb je een mailtje gestuurd op je vw forum mailadres met een vraag over een toerenteller aansturing.
Helaas heb ik nog geen antwoord van je terug mogen ontvangen.
Misschien is dit aan je aandacht ontsnapt of is die in de spambox verdwenen.
Zou je hier nog een keer naar willen kijken?
Is het iets wat je niet wil of kan is dat ook prima maar laat het dan alstublieft weten zodat ik verder kan met mijn zoektocht.
#2760801
Hallo Klaas,

Vreemd, ik zag in die mailbox nog 5 ongelezen berichten staan waarvan ik geen melding gekregen heb.

Maar doe me alsnog ff een pb met meer info, dus welke motor ligt erin etc..

Ik heb toerental versterkers die je kan gebruiken, maar werken niet als je een verdeelkap hebt, dus wel met dis blok of pen bobines.

Jou teller heeft idd een 5v signaal nodig, dit komt ook standaard uit een ecu..

Je mag ook je tel nr in pb doen, dan bel ik even.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk