VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door phollegien
#2553726
Hallo,

Vier weken geleden heb ik een Golf 7 Variant Highline besteld met (destijds) optionele Dijon velgen en dus i.c.m. het sportonderstel.

Onlangs heeft VW de prijzen en uitrusting van de Golf positief aangepast. Standaard oa. nu ook de Dijon velgen. Echter, het sportonderstel is alleen van toepassing op de velgen uit de meeruitvoering lijkt.

Weet jij of dit zo is? M.a.w. is het sportonderstel nu standaard op de Highline?

Gr. Peter.
#2554634
Jep jij heb hem in de periode besteld waar de prijzen en pakketten niet waren aangepast.
Echter weet ik niet zo Zeker of je wel blij moet zijn met sportonderstel vind het zelf niet echt een succes. Met rijden geen enkele problemen maar die drempels is voor mij wel een probleem. Onderkant van mijn bumper zit geen verf meer op
#2557160
Hoorde onlangs dat de bestelling on hold is gezet. Het wordt dus wel een nieuwe highline, met pdc, camera en 17" Dijons.

Ik wil juist wel het sportonderstel en wil weten of dit nu standaard is op de highline. De dealers spreken elkaar tegen. Anders bestel ik de Madrid velgen. Daar zit het onderstel sowieso op.

Mijn V had ook een sportonderstel. Heerlijk.

Gr.
Gebruikersavatar
door estam
#2572833
Ik weet niet of het gelukt is maar het sportonderstel is nog steeds een optie, ondanks dat de Dijons standaard zijn geworden onder een Highline.

Mijn dealer had dit wel door toen ik mij offerte tijdelijk zelf on hold had gezet. :D
En ja zo'n sport onderstel rijd best lekker. :tu:
#2633780
Tijdje geleden, maar het is een Highline Bus. Edition geworden met optionele Madrid velgen en dus met sport onderstel. Staat en rijdt strak!

Mooi dat de dealer de boel even heeft tegen gehouden :)

Gr.
Gebruikersavatar
door Antera
#2634061
Sportonderstel is niet standaard maar een meerprijs. Pas wel op want de dealer verkopen vaak als zijnde wel en heb je de auto en het zit er niet onder is het jammer en doen ze er niks aan. En anders niet doen en later voor goedkoper een setje eibach bij mij laten monteren :E ( 374 euro incl montage en uitlijnen)


Afbeelding
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]