VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door polohorst
#2617509
Ik heb last van lekkage in mijn kofferbak. Nu heb ik al verschillende oorzaken gelezen hier dus ben op onderzoek uitgegaan. Nu zag ik dat er een gat in het plaatwerk zit waardoor de kabel van de trekhaak komt. Hier zit verder geen rubber dopje op of iets. Weet iemand of hier eigenlijk een dopje op moet? Of dat dit beter dichtgekit kan worden?
Gebruikersavatar
door Reinder1979
#2617865
Haal alle bekleding eruit, kofferbak droog maken en dan een stuk rijden tijdens een regenbui en over een nat wegdek en dan kun je beoordelen of je het gat moet afdichten.
Na lang zoeken kwam ik er bij mijn jetta achter dat er een lek zat bij de rechter ophangpunt van de schokbreker.

Mvg,

Reinder
door polohorst
#2617905
Waarschijnlijk toch van de achterlichten. Heb de "foam" rubbers schoongemaakt en teruggeplaatst. Nu zit er per lamp ook nog een klein stukje foam geplakt wat los zit van dat andere stuk foam. Dit lijkt poreus dus denk dat dit het probleem is. Heb de dealer gevraagd of ze dit kunnen leveren
door polohorst
#2618474
Ik heb net een mailtje terug van de vw dealer dat ze deze rubbers niet meer kunnen leveren. Iemand een idee waar ze dan te verkrijgen zijn. Ik dacht eigenlijk dat de vw dealer hier nog wel aan kon komen

Ideeen zijn welkom
door polohorst
#2627624
Ik heb inmiddels een ander setje achterlichten erin gezet. Tweede hands maar lijkr nog steeds water door te lekken. Nu lees ik wel eens dat je de lichten ook kunt afkitten. Wie kan me vertellen waar ik precies moet kitten dan? Of gewoon rondom tussen lamp en carosserie?
door Tuur101
#2627675
Gewoon rondom tussen achterlichtunits en carroserie. Je kan ook het model van het rubber (foam) kitten op het achterlichtunit. Heb je je achteruitrubber al gecontroleerd?
Gebruikersavatar
door dennismk2
#2627736
Goed schoonmaken zowel het rubber als de carroserie waar ze op aansluiten. en het rubber even goed invetten met zuur vrije vaseline. En anders even naar http://www.golf1onderdelen.com jeroen kan jou wel verder helpen met eventueel nieuwe rubbers.
Gebruikersavatar
door dennismk2
#2627920
Ga jij lekker kitten :tu:
Gebruikersavatar
door dennismk2
#2628040
Gewoon een rubberen pakking gebruiken (origineel) geen gekloot met kit! En hoe zeker ben je er btw van dat het je achterlicht is? Heb je een fabrieks open dak erin zitten?
door polohorst
#2628070
De pakkingen van mijn achterlichten en die van het tweedehands setje zijn beide geen rubber maar van een soort foam. Ik heb geen open dakje. Ik probeer op deze manier mogelijke oorzaken uit te sluiten. Aangezien de achterlichtrubbers/ pakkingen niet meer te verkrijgen zijn nieuw, probeer ik het kitten maar eens. Mocht het niet helpen weet ik in ieder geval dat het niet de achterlichten zijn.
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk