VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door jamerson
#2619499
Beste Allemaal,
sins a week ben ik een eingenaar van een golf GTE, vandaag heb een probleem on de dashboard "Startsysteem Defect. Werkplaats!"
uitraard de auto is in de garantie. ik wou alleen met jullie delen of iemand anders ook het zelfde probleem heeft.
door bjkli
#2619597
amaai zeg dit al na een week ! kwaliteit gaat steeds meer en meer achter bij vw .
Gebruikersavatar
door GTEMB
#2653741
ALs het om de start/stop knop gaat. Die zit er al niet meer in Volkswagen laat niet weten waarom dit er niet meer in zit maar kennelijk teveel problemen.

Die van mij is zonder besteld
Gebruikersavatar
door Antera
#2654534
Zonder start/stop knop? Dus niet meer zelf uit te zetten als ik het goed begrijp?
Gebruikersavatar
door kgrootnl
#2654536
Start stop knop bedoeld hij denk ik de knop naast de pook om de auto te starten. Die is nog gewoon te bestellen icm Kessy :)
Het probleem komt me niet bekend voor in ieder geval terwijl ik toch al serieus veel GTE's geleverd heb.
Gebruikersavatar
door GTEMB
#2655370
kgrootnl schreef:Start stop knop bedoeld hij denk ik de knop naast de pook om de auto te starten. Die is nog gewoon te bestellen icm Kessy :)
Het probleem komt me niet bekend voor in ieder geval terwijl ik toch al serieus veel GTE's geleverd heb.

Oke mij is verteld bij de dealer dat dit er niet meer op zit!

Wat kost keyless entry systeem? Weet iemand dat?
Gebruikersavatar
door Zluytr
#2655482
Uit m'n hoofd iets van €345... Kan er een paar tientjes naast zitten...

Dat is voor een normale golf... Neem aan dat het t zelfde zal zijn
Gebruikersavatar
door FrankyGTE
#2710062
jamerson schreef:Beste Allemaal,
sins a week ben ik een eingenaar van een golf GTE, vandaag heb een probleem on de dashboard "Startsysteem Defect. Werkplaats!"
uitraard de auto is in de garantie. ik wou alleen met jullie delen of iemand anders ook het zelfde probleem heeft.

Ook ik heb deze melding gehad na ong. 2 weken (1400 km) rijden... icm met andere meldingen..
Helaas staat deze nu nog bij de dealer. hij rijd inmiddels al wel weer maar nu is het wachten op antwoord van de importeur.. :cry:
door jamerson
#2731599
FrankyGTE schreef:
jamerson schreef:Beste Allemaal,
sins a week ben ik een eingenaar van een golf GTE, vandaag heb een probleem on de dashboard "Startsysteem Defect. Werkplaats!"
uitraard de auto is in de garantie. ik wou alleen met jullie delen of iemand anders ook het zelfde probleem heeft.

Ook ik heb deze melding gehad na ong. 2 weken (1400 km) rijden... icm met andere meldingen..
Helaas staat deze nu nog bij de dealer. hij rijd inmiddels al wel weer maar nu is het wachten op antwoord van de importeur.. :cry:
na 23000km elke keer als de auto gestart is geeft gelijk een storing in en gelijk weg.
merdere keren bij de dealer gewest en ze weten het niet .
kwaliteit loopt maar achter elke jaar bij de VW.

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.

Ik heb dit bij mijn seat leon 5f aan de binnen kan[…]