VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door fastzero
#2637707
Ik heb een golf 6 waar ik mistlampen op wil gaan plaatsen. Nu weet ik dat je bcm module dat moet ondersteunen wanneer je bochtverlichting wil gaan gebruiken . Via vcds geeft hij als code weer dat er een basis 5K0937084 in zit, die de ondersteuning voor mistlampen niet heeft. Ik heb nog een 1k0937087AL liggen. Kan ik deze module gebruiken? Zit er verschil tussen de 1k en 5k bcm?

Iemand die hier een antwoord op heeft?
door sixxspeed
#2646049
Zou geen probleem moeten zijn denk ik, als je boordnet maar 5 deurs is. ze zijn beide voor de golf 6 te gebruiken.. Je moet wel je sleutels opnieuw inleren in het boordnet ivm de centrale deurvergrendeling.
door fastzero
#2649883
Bedankt voor de reactie. Maar wanneer je naar de lay-out van een 1k VS 5k kijkt, lijkt er toch een verschil te zijn. Zitten er dan geen verschillen in?
Gebruikersavatar
door Antera
#2650012
er zitten wat verschillen in software matig en de pinnetjes vanwege meer opties enz.
door sixxspeed
#2650910
fastzero schreef:Bedankt voor de reactie. Maar wanneer je naar de lay-out van een 1k VS 5k kijkt, lijkt er toch een verschil te zijn. Zitten er dan geen verschillen in?
Klopt, er zit verschil in. De 1k0 die op AL eindigt is een van de meest rijk uitgevoerde boordnet voor de golf 6. Meer functies = meer pinnen en andere indeling. Hij ondersteunt sowieso de functies die een 084 boordnet ondersteunen.
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]