VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2663878
Hoi,

Sinds 2 dagen heb ik een golf 3 automaat 1.8 uit '92

RIjdt heerlijk zo. lekker relaxed. Alleen niet dat de dashboardverlichting het niet doet.
Ik heb alle zekeringen nagekeken (denk ik) onder het stuur bij de linker knie (ik heb er geen boekje bij dus ik weet ook niet of er ergens anders nog zekeringen zitten.
1 zekering vervangen naar ik zie nergens resultaat.

Ik ben benieuwd of iemand weet waar ik dat moet zoeken ;)

Groeten,
ArRi3
#2663907
Heeft de auto wellicht een dimmer voor de verlichting, kan zijn dat die naar de "0"stand is gedraaid, anders, zal het tellerblok er uit moeten om de lampjes te controleren of te vervangen. Wel handig dat je een Vraagbaak bezit, daar staat veel in over het hoe en wat van de auto en kun je een hoop dingen wellicht zelf verhelpen. Wellicht heb ik er nog 1 liggen van destijds dat ik een Vento had.
#2664038
Ja er zit een dimmer in, ik heb al geprobeerd of deze verschil uitmaakt, helaas zonder resultaat.
Ook de verlichting van de ventilatorknoppen etc. werkt niet.

Ik ga nogmaals alle zekeringen bekijken, zitten er ook ergens anders zekeringen, dan onder het stuur alleen?

Ja zo'n boekje van de auto zou handig zijn :D :D


Merci voor je bijdrage :D
#2666244
Wat Bugs zegt daar zou ik eerst mee beginnen dat is het makkelijkste en mocht dat het niet zijn ik heb wel eens een piekspanning gehad en daarbij waren alle dashboard lampjes door gebrand dat zou ook nog kunnen eventueel???
#2666657
Dank jullie voor je bijdrage :D

Inmiddels heb ik het blok met de schakelaar en de draaiknop voor de lichtintensiteit eens losgekoppeld en weer aangekoppeld omdat ik op enig moment een aantal tellen wél dashboardverlichting had!

Ik denk inmiddels dat het wel aan die schakelaar ligt, want nu, telkens als ik het licht inschakel met de draaiknop, komt er heel even verlichting.

De eerste keer als ik het licht aan zet, 3 tellen lang.. dan gaat t vanzelf uit. Vervolgens telkens als ik het dan weer uit en aan zet, krijg ik een split second licht op t dashboard (en middenconsole)

Dus ja.. ik ga maar eens op zoek naar zo'n schakelaar. Er zullen wel voldoende van deze schakelaars te vinden zijn lijkt mij ^_^

Zijn de foto’s hiervan nog beschikbaar? Zit met pr[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]