VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door kevinbeekes
#2681527
Naast de USB en Iphone aansluiting op mijn RNS 510 zou ik ook graag een AUX werkend willen hebben.

Ik heb ergens gelezen dat het en 1 of het ander is....

De USB en Iphone aansluiting gaat via een box naar mijn RNS toe waardoor de AUX aansluiting niet zou werken.

Klopt dit verhaal?

Ik heb een originele AUX aansluiting in mijn middenconsole zitten die dus helaas niet herkent wordt.

Verder heb ik via Bluetooth alleen geluid via de rechter speakers, dit zou weer te maken hebben met een verouderde Kufatec adapter... ook hier zou wat meer iformatie over willen weten.

Alvast bedankt.. :tu:
door Roy90
#2682902
Ik heb zelf een golf uit 2009 met rns510 de Aux aansluiting kan zijn dat je hem eerst moet inschakelen. Via instellingen binnen de rns. Kan zijn dat hij daar nog uitgeschakeld kan zijn.
Bleutooth streaming muziek kan je verhelpen met 2 draden te trekken maar ik moet dat nog doen. Ik hou je op de hoogte daarvan.

Aux en mdi kan je beide in het middenconsole hebben.
Naderhand inbouwen is mogelijk maar moet je de originele kabel nog leggen van het midden console na de rns
Gebruikersavatar
door Alex94
#2694132
Hey man,

Is gemakkelijk op te lossen. Bestel voor relatief weinig gewoon een AUX-USB kabeltje, zo kun je AUX gebruiken wanneer je dat wilt, en je USB kabel aansluiten via het AUX-USB kabeltje. Zo gepiept :) :tu:
door passatfan
#2809955
hallo heren,

Ik heb jullie hulp nodig! Ik heb een vw passat variant van 2007 er zit een ingebouwde autoradio in met een navigatie scherm. Ik mis alleen de aux uitgang terwijl op het scherm wel de aux optie aanwezig is? Hoe los ik dit op?
Gebruikersavatar
door maurice
#2809957
passatfan schreef:hallo heren,

Ik heb jullie hulp nodig! Ik heb een vw passat variant van 2007 er zit een ingebouwde autoradio in met een navigatie scherm. Ik mis alleen de aux uitgang terwijl op het scherm wel de aux optie aanwezig is? Hoe los ik dit op?
Aux aansluitkabel kopen.

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.

Ik heb dit bij mijn seat leon 5f aan de binnen kan[…]