VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
#2695223
Hallo, gisteren ziek naar huis gegaan uit mn werk, de golf startte gewoon normaal zonder enig tegenstribbelen. vanmiddag voelde ik me weer wat beter dus ik dacht laat ik de auto even normaal in het vak neerzetten. Ik wil dus startten, gaat wel rond maar sloeg niet direct aan. nog 1x geprobeerd bleef die lopen op 3 poten en ik zagwat blauwe rook achter dus auto meteen uit gezet... vind t nogal vreemd dat dit zomaar ineens gebeurd is... auto heeft wel al 385*** gelopen maar startte tot nu toe elke keer zonder enig probleem en altijd gewoon in 1x. iemand die raad weet?

Gr jesse.
#2695295
heb ff de brandstof leidingen los getrokken maar kwam ook geen diesel uit, maar morgen ff brandstof pomp bekijke, nadeel tank zit net vol hahahaha uitlezen met vagcom moet ik iemand hierheen laten komen dus dat t liefste t laatst
#2695494
Het onderhoud wat ik zelf gepleegd heb moet wel goed zijn haha, brandstoffilter is pakweg 5 weken oud, en die doorzichtige leiding kwamen een paar druppels diesel uitgelopen/gedruppeld. nog niet echt goed gekeken voelde me nogniet 100 % haha ga zo even kijken of die leiding niet verstopt zit...
#2695530
Oke net ff maatje laten komen met vagcom, airbag blablabla en regeldruk ofzo overschreden... vrijdag maar even voelen of het asje vd turbo nogwel "stabiel" is. Foutcodes gewist en na paar tellen lopen en even "toeren" maken ookniet terug gekomen

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.