VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
door Golfaks
#2697214
SPOED ! hopelijk kan iemand helpen.

Heb een set Bilstein B4 besteld welke dit weekend gemonteerd wordt, echter staat erbij dat de set alleen voor "plusachse' ( plus assen ) is.

Heb bij de verkoper navraag gedaan, welke aangaf dat hij wel moest kunnen vermits het een 5-gats naaf is, dit heb ik dus niet :?

Volgens mij hebben alle Cabrio's 4-gats naven en op allerlei sites kom ik telkens op dezelfde types uit.

Kunnen deze zonder problemen onder mijn Golf IV ( 3,5 ) cabrio worden gemonteerd of zit er verschil in de montagewijze etc. tussen basis assen en plus assen. ( ik heb geen idee welke ik heb )

Hopelijk weet iemand het antwoord.....
Gebruikersavatar
door Mk2VPTDI
#2697222
Zou niet weten wat de montage van je schokdempers te maken heeft met hoeveel gaten er in je wielnaven zitten .
De achteras van plus is per kant 15mm breder maar dat is pas buiten het mantagepunt van de onderkant van de veerpoot dus moet geen probleem zijn.
Wel meen ik dat er lengte verschil tussen de dempers zit van Mk2/3 en de cabrio. Maar daar zal met bestellen wel rekening mee gehouden zijn ;)
door Golfaks
#2697265
Bedankt voor je reactie CarloPJB, dus de montagepunten etc moeten geen probleem vormen ?

Omdat hij breder is na de montagepunten komt hij ook niet hoger op zijn wielen, want dat moet niet de bedoeling zijn :shock:
Gebruikersavatar
door Mk2VPTDI
#2697277
Heeft niets met de hoogte te maken :tu:
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk