VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
#2701838
Hallo allemaal,
Ik ben nog een nitwit op het gebied van auto's, maar wil graag leren! Tot nu toe ben ik door Google en youtube al wat verder, maar het heeft mijn probleem nog niet opgelost, dus hopelijk kunnen jullie me verder wegwijs maken!

Ik had problemen met starten: bij koud weer een drama, duurde steeds langer voor hij aansloeg. Het vreemde was dat als het zonnig was, de motor wel gelijk aansloeg. (Dus warm geen probleem)

Nou viel hij me laatst na een rit van een uur ineens uit toen ik het gas los liet voor een rotonde. Na even rusten wel weer aan, maar al gauw weer afgeslagen.

Inmiddels heb ik bobine, temperatuursensor, relais 30 en relais 167 vervangen. Bij die laatste hoorde ik steeds een vreemd geluid toen ik hem erin drukte en dat bleef doorgaan, dus daarom er eerst maar half uitgelaten. (Achteraf bleek dat de brandstofpomp, maar waarom die begon te werken snap ik nog niet :oops: )

Het startprobleem lijkt nu opgelost, start gelijk! :D
Dus ik wou gelijk op pad, maar al gauw sloeg hij weer af. :(

Als ik dan weer probeer te starten hoor ik de brandstofpomp niet meer en start hij niet meer. Na een poos laten rusten hoor ik die wel weer. Maar na ca minuut slaat hij weer af.. De brandstofpomp is half jaar oud.

Ik weet het even niet meer... kreeg tip van uitlezen, maar ik kan dus niet naar een garage rijden. En vanwege slechte ervaring met gepeperde rekeningen wil ik m ook niet gelijk op laten halen.

Iemand tips in welke richting ik nu moet Googlen?

(Aanvullende info : ady motor in vw t3 bus)

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.