VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
#2721399
Hoi,

Ik vroeg me af wat voor bestandsformaat Discover Media voor de Golf 7 ondersteund.
Wil namelijk videoclips erop gooien maar lukte niet.

Weet iemand toevallig wat voor bestandsformaat het wel doet dan kan ik ze namelijk converten.

Graag hoor ik info.

Greetings

Harun
#2721435
Harun55 schreef:Hoi,

Ik vroeg me af wat voor bestandsformaat Discover Media voor de Golf 7 ondersteund.
Wil namelijk videoclips erop gooien maar lukte niet.

Weet iemand toevallig wat voor bestandsformaat het wel doet dan kan ik ze namelijk converten.

Graag hoor ik info.

Greetings

Harun
Ik heb mijn navi vrijgeschakeld en je kan als je videos af wil spelen MP4 video's afspelen met een resolutie van 360P, 720P ondersteund hij niet. gewoon ff een YouTube plugin gebruiken in Firefox en je kan ze zo downloaden..
#2721799
JurgenGTE schreef:
Harun55 schreef:Hoi,

Ik vroeg me af wat voor bestandsformaat Discover Media voor de Golf 7 ondersteund.
Wil namelijk videoclips erop gooien maar lukte niet.

Weet iemand toevallig wat voor bestandsformaat het wel doet dan kan ik ze namelijk converten.

Graag hoor ik info.

Greetings

Harun
Ik heb mijn navi vrijgeschakeld en je kan als je videos af wil spelen MP4 video's afspelen met een resolutie van 360P, 720P ondersteund hij niet. gewoon ff een YouTube plugin gebruiken in Firefox en je kan ze zo downloaden..
Hey maat,

Vrijgeschakeld? hoe doe je dat dan, ik ga ze proberen te coverten naar mp4 hoop dat het werkt.
Maar moet ik hem echt vrijschakelen..
#2721891
ja anders kan je alleen video's kijken als je stil staat, schiet ook niet op he..

converteren is vervelend, gewoon die plugin in Firefox en je trekt alles wat je wil van YouTube af.

Vrijschakelen betekend dat ze de snelheid waarbij je scherm uit gaat bij het video kijken omhoog schroeven waardoor hij aan blijft. als je dit niet doet kan je alleen kijken als je stil staat.

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.