- 02 feb 2016 19:51
#2731451
Sinds afgelopen zaterdag in het bezit van een mk III gti 16v.
Tijdens de aankoop werd medegedeeld dat de stuurbekrachtiging af en toe weg valt in een bocht...hier wordt je niet blij van, maar als je het niet weet dan is het helemaal ellende.
Even de auto gestart en merkte op(afgezien van het piepende geluid), dat wanneer je het stuur naar links draait op het einde het"vliegwiel"van de stuurbekrachtiging stopt( doorslipt).
Is hier wat tegen te doen, of is dit een kwestie van een andere pomp en snaar?
Onderstaande kwam ik tegen hier op de site, maar ben geloof ik de eerste met het probleem van een slippende/gestopt "vliegwiel"
"Fluitend is niet goed ,idd de dynamoriem welke meerdere onderdelen kan andrijven middels de beweging van de krukaspoelie,"multi-ribriem".Had je ook in de garage kunnen vragen uiteraard.
Alvast bedankt voor de reacties.
Tijdens de aankoop werd medegedeeld dat de stuurbekrachtiging af en toe weg valt in een bocht...hier wordt je niet blij van, maar als je het niet weet dan is het helemaal ellende.
Even de auto gestart en merkte op(afgezien van het piepende geluid), dat wanneer je het stuur naar links draait op het einde het"vliegwiel"van de stuurbekrachtiging stopt( doorslipt).
Is hier wat tegen te doen, of is dit een kwestie van een andere pomp en snaar?
Onderstaande kwam ik tegen hier op de site, maar ben geloof ik de eerste met het probleem van een slippende/gestopt "vliegwiel"
"Fluitend is niet goed ,idd de dynamoriem welke meerdere onderdelen kan andrijven middels de beweging van de krukaspoelie,"multi-ribriem".Had je ook in de garage kunnen vragen uiteraard.
Alvast bedankt voor de reacties.