VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
#2738442
Hallo, ik heb sinds twee maanden een Golf 3 gekocht uit 1997. Er zat een oude radio in die ik heb laten vervangen door een splinternieuwe Kenwood. Sinds ik dit heb gedaan, reset mijn klok altijd bij het starten van de auto en is de centrale vergrendeling uitgevallen. Ik heb nog maar mijn voorlopig rijbewijs dus ik rijd nog niet heel veel rond, de auto staat redelijk vaak stil en bij installatie van de nieuwe radio auto heel veel in het contact laten zitten, en motor aanzetten en uitzetten om de radio te testen. Nu dacht ik dat de problemen van de C.V en het klokje door de batterij waren omdat die door het vele starten mss wat zou ontladen zijn. Wat ik dan wel raar vind is dat ik nog maar een maand geleden een nieuwe batterij heb gestoken, dus dacht best dat die nieuwe batterij het vele starten zonder echt veel te rijden aankon. Vandaag kon ik dan eens 50km gaan rijden, dus dacht ik dacht de batterij wel goed zou opgeladen zijn en probeerde ik de c.v en het klokje maar de problemen bleven, klokje bleef op 00.00 en c.v werkte nog steeds niet, zekeringkast is nagekeken, dus weet iemand wat dit is? :(
#2738512
Haal de radio er eens uit en kijk dan eens of de problemen aanblijven? Kan zomaar zijn dat je radio ergens sluiting maakt.

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.

Ik heb dit bij mijn seat leon 5f aan de binnen kan[…]