VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door edewolf
#2756857
Beste Forumleden.

Ik ben sinds oktober vorig jaar (helaas geen trotse) bezitter van een Golf GTE en ervaar overmatige windruis bij de achterportieren (bestuurdersportier ook, maar minder). Lijkt of alle deuren ruisen met uitzondering van het bijrijdersportier rechtsvoor. Het ruisen begint en neemt toe bij 80km, bij 160km (jaja, vakantie Duitsland) lijkt het wel of het raam een kier openstaat of de deur niet goed dicht zit.
Uiteraard ben ik er mee terug geweest bij de dealer maar die zegt dat het een producteigenschap is en dat ik dus eigenlijk niet moet zeuren.

Is dit iets wat jullie ook herkennen? Voor de volledigheid; ik heb ook een schuifdak, maar die is verder helemaal stil.

Dank je wel alvast!

Esmé de Wolf
door edewolf
#2756910
Kingpin schreef:Nou ik kan echt geen ruis onderscheiden van portieren in mijn jetta 2013 , meerendeels hoor ik gewoon de spiegels wind vangen . Wellicht de passat gte moeten overwegen voor de extra ruiscomfort :tu:
Bedankt voor je advies! :)
door Fritsdeblitz
#2756932
Blijkbaar neemt je Dealer je niet echt serieus


Zou zelf een andere Dealer proberen en anders een mooie brief schrijven naar pon of naar Duitsland
en vragen of niks geleerd hebben uit het verleden


Sterkte
Gebruikersavatar
door Robertos
#2757210
Ik ervaar hetzelfde hoor. Mijn vriendin heeft een golf 7 1.2 benzine en als we daarmee op de snelweg rijden is het muisstil in de auto. Rijden we met dezelfde snelheid op de snelweg in mijn GTE kijk ik af en toe automatisch naar mijn raam voor en achter of dit open staat.... het valt dus echt op. :?
door edewolf
#2757218
Robertos schreef:Ik ervaar hetzelfde hoor. Mijn vriendin heeft een golf 7 1.2 benzine en als we daarmee op de snelweg rijden is het muisstil in de auto. Rijden we met dezelfde snelheid op de snelweg in mijn GTE kijk ik af en toe automatisch naar mijn raam voor en achter of dit open staat.... het valt dus echt op. :?
Hoi Robertos,

Bedankt voor je berichtje. Dus het zal inderdaad een 'producteigenschap' zijn of misschien opvallen omdat de auto zo stil is? Irritant is het in ieder geval wel.

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.

Ik heb dit bij mijn seat leon 5f aan de binnen kan[…]