VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
#2757143
Hallo allemaal,

Ik heb een golf 6 uit 2011. Ik wil graag de banden uit het wielkast laten steken. ik heb gehoord dat dit kan met een zogeheten 'specer' Er bestaan dus al oplossingen voor en het is mogelijk. wat ik mij alleen afvraag is het volgende, Normaal gesproken zakt de body van de auto naar beneden als je de auto zwaar belaad. de band verdwijnt dan achter de wielkast. als je de specer gebruikt waardoor de banden gaan uitsteken zou de auto naar mijn idee niet meer goed kunnen 'veren' als je hem zwaar belaad. zie ik hier iets over het hoofd, of is dit inderdaad een probleem wat zich zal voordoen als ik de spacer zou gebruiken op mijn golf 6. ik hoor graag van jullie.

je mag dit bericht ook beantwoorden via whatsapp > 06 87 100 630

of email RRNincorporated@gmail.com

alvast bedankt voor jullie hulp en het meedenken.
Groet

Romano
#2757160
Dus de gedachte welke ik erover heb, is de juiste.. ik zie niet iets over het hoofd. Het zou namelijk kunnen zijn dat daar een oplossing voor is gevonden welke ik niet weet. want het lijkt me weinig zinvol en slecht voor de auto om dan zon spacer te monteren. Dat zal er dan uiteindelijk voor zorgen dat je auto beschadigd. Dat kan toch niet het bedoeling zijn, en waarom word zoiets dan op de markt gebracht..

hmmm bedankt voor uw reactie.

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.