VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Wilhelmus
#2772250
Beste kenners,

Ik ben opzoek naar de startmotor in mijn Golf II (2) 1.6 automaat. Ik kon deze helaas niet vinden na lang zoeken in me auto en diverse youtube filmpjes (allen geen automaat). Wel zie ik een kabel vanaf me accu achter het motorblok verdwijnen. Zou deze daar kunnen zitten & weet iemand hoe ik daar het beste (makkelijkst) bij kan komen om hem eruit te halen.

Hoor het graag.

Mvg,

Willem
Gebruikersavatar
door Dennuus1
#2772258
Gratis tip: Als je de startmotor bij een Golf mk2 niet eens kan vinden, haal het dan a.u.b. niet in je hoofd om hem zelf te willen vervangen.
Gebruikersavatar
door 85er
#2772281
Dennuus1 schreef:Gratis tip: Als je de startmotor bij een Golf mk2 niet eens kan vinden, haal het dan a.u.b. niet in je hoofd om hem zelf te willen vervangen.
Dt lijkt mij in alle bescheidenheid idd een gouden tip voor TS,
Als je echt serieus de startmotor niet hebt kunnen, is een paar tientjes voor een monteur denk ik goed besteed geld, zo heb ik bijvoorbeeld geen verstand van taarten bakken, dus koop ik die gewoon of laat die bakken, :tu:
Gebruikersavatar
door tempel
#2772404
Ach, we zijn allemaal eens begonnen te sleutelen, en het is geen raket technologie. Als het nou een cilinderkop revisie of het vervangen van een distributie ketting zou zijn.
Gebruikersavatar
door Dennuus1
#2772406
Met alle respect, en het is ook niet lullig bedoeld, maar als je de startmotor bij een Golf MK2 (simpele auto) niet kunt vinden, begin er dan ook gewoon niet aan.
Vraag iemand die meer verstand van zaken heeft om hulp, en doe het samen, zodat je er toch nog wat van leert, of breng hem gewoon naar een garage.

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.