VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door renzz
#2775868
Goedemorgen mensen.

Het valt mij op dat mijn schokbreker/veerpoot of hoe je het ook maar wil noemen, links voor geluiden maakt die niet zouden moeten.

Het kraakt op de een of andere manier.

Met gewoon rijden merk je het niet echt, het meest hoor je het als ik een een inrit van een woonwijk met vluchtheuveltje naar rechts neem.

Herkent iemand dit?

Alvast bedankt

Groetjes,
Gebruikersavatar
door Antera
#2775890
Geen bekende klacht kan idd je schokdemper zijn of iets anders zoals rubbers van de draagarm
door renzz
#2775947
Bedankt voor je reactie.

Hopen dat het aan de rubbertjes ligt dan maar.

Weet iemand toevallig wat een schokbreker voor gaat kosten ongeveer? Even van het ergste uitgaande.

Golf 7 met dcc.

Bedankt

Groetjes
Gebruikersavatar
door Antera
#2776356
Gaat je niet vrolijk van worden een paar honderd ben je zo kwijt
door Pacificmk4
#2779962
Dit heeft niks met de veerpoot te maken, je bent al de zoveelste met deze klacht. Het is mijn dagelijkse bezigheid op me werk :lol: Het zijn de voorste en achterste draagarmrubbers van de vooras die kraken. Officieel draagarmen uitbouwen en insmeren met speciale lithium vet. Wij hebben speciaal Würth blank spuitvet, daarmee is die weer een paar jaar muisstil.
door ijceman
#2780220
Ik heb hier ook last van, kraken bij ongelijke wegen en als ik het stuur draai kraakt het ook een beetje. Eersdaags maar even naar de garage voordat de garantie over is.
Gebruikersavatar
door BesirTsi
#2781883
Nou ik had ook last van gekraak maar heb nu een schroefset en geen last meer van bijgeluiden.
Gebruikersavatar
door Bassie91
#2781946
Same here, zowel met de VI als met de VII gehad. Na het insmeren door de garage met vet komt het ook vaak weer terug.
Gebruikersavatar
door BesirTsi
#2784027
Pacificmk4 dat klopt, het zijn inderdaad de draagarmrubbera. Monteur chef van volkswagen vertelde mij dat. Maar omdat k nou een schroefset eronder heb hoor k m niet meer omdat die in een andere positie staat.
door Jellebram
#2784055
Ik heb er ook last van bij het sturen.
Maar het is bij mij begonnen toen ik er een schroefset onder zette.
Heb ik al wel een ouderre auto.
door corne64
#2786746
Eenzelfde probleem gehad bij de Polo 9N van de vrouw.
Hiervan was dus wel de veer gebroken ( de dealer zei de veerpoot) maar die breekt zo maar niet.
Kosten € 165,00.
Gebruikersavatar
door Antera
#2787260
Jellebram schreef:Ik heb er ook last van bij het sturen.
Maar het is bij mij begonnen toen ik er een schroefset onder zette.
Heb ik al wel een ouderre auto.
Heb je de veer goed aan de voorkant zitten met het uiteinde van de veerwinding aan de bovenzijde? anders gaat je je toplagers scheef belasten en gaat het mis

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]