VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2778949
Hallo ,

Ik heb sinds kort een probleem met mijn golf 4 cabrio , hier zit een 2.0 l 8v 2e motor in die geloof ik ook geleverd zijn in een golf 3 gti .

Hey probleem is als volgt , zodra je de auto start loopt hij een beetje schommelend en zodra je gaat rijden dan houdt de auto zo erg in dat je bijna een whiplash krijgt zodra die hem weer oppakt . De auto hikt meer lijkt het wel .

Volgende is vervangen :
Blauwe temp sensor
Lucht massa meter
Vacuüm slangen
Carterontluchting slangen
Bougies

Ik ben van plan maandag de brandstof druk te gaan meten ( deze zal rond de 3 bar moeten liggen ) maar mijn vraag was of iemand een idee heeft of een soort probleem ooit heeft gehad want kan op Het forum niks vinden waarvan ik denk van ja dat is het .

Ohja tevens heb ik hem uitgelezen en gaf hij aan dat de lambda defect was , heb ook gereden zonder lambda (dan zal die in noodloop moeten gaan ) maar dan rijdt hij nog slechter dan met een aangesloten stekker .

Ik hoor het graag !
Gebruikersavatar
door 16VG60
#2779360
Misschien gek wat ik nu ga zeggen, maar ik heb ook zoiets gehad met een 2.0 8V GTI..
Bleek uit eindelijk het alarmkastje te zijn die de problemen gaf, solderingen die verkeerd contact gaven.. Dit kastje hebben we er uit gehaald en sindsdien 0 problemen meer gehad.

Hier op het forum staat ergens een beschrijving hoe je hem er tussen uit kan halen.
#2779361
16VG60 schreef:Misschien gek wat ik nu ga zeggen, maar ik heb ook zoiets gehad met een 2.0 8V GTI..
Bleek uit eindelijk het alarmkastje te zijn die de problemen gaf, solderingen die verkeerd contact gaven.. Dit kastje hebben we er uit gehaald en sindsdien 0 problemen meer gehad.

Hier op het forum staat ergens een beschrijving hoe je hem er tussen uit kan halen.
Gaf die ook dezelfde foutcode ?

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]