VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Yoshmite
#2794495
Beste forumleden,

weten jullie hoe ik ervoor kan zorgen dat het dimlicht altijd aan gaat als ik de schakelaar op auto stand zet?
Zo werkt dan ook mijn coming home op deze stand.

Betreft een Golf 6 style uitvoering van maart 2012
#2794500
Dan moet je de schakelaar op de dimlicht stand zetten. Bij contact uit gaat het licht ook uit.
#2794552
Ik heb het even opgezocht en het is mogelijk om met vagcom je verlichting constant te laten branden.
#2794653
Dit is een nieuwe optie die ik denk ik kan activeren voor je. heb dit namelijk nog niet eerder gevraagd gekregen en kan andere verlichting ook mee laten branden.

Voor een afspraak moet je me anders maar eens whatsappen
#2794668
Het is me gelukt, kabel geleend van een collega. In de auto stand brandt mijn dimlicht permanent, achterlampen werken ook. De coming home en leave werken zo ook op deze stand.
Antera weet jij toevallig hoe ik bluetooth kan activeren voor mijn rns 315? Als het goed is moet dit erop zitten.
#2794764
Voor bluetooth moet je een module hebben die dat ondersteund. Kan ook zijn dat deze er al in zit maar een oude versie is, dan uitwisselen met een nieuwer type en het zou moeten werken.
#2794864
Sommige RNS315 hebben idd BT erin maar zal je ook ene microfoon moeten hebben. Let op niet elke RNS315 heeft dit hangt oa af van de software versie enz
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]