VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2800966
Op dit moment heb ik onder mijn Golf VII Variant uit nov 2013 de ContiwinterContact zitten, 225/45 R17 94V winterbanden. Ik heb na de winter zomerbanden nodig, waarbij ik deze velgen wil blijven gebruiken en wil dus eigenlijk een nieuwe velg kopen voor in de winter zodat ik twee sets banden heb met elk zijn velg.

Het liefst was ik eigenlijk gegaan voor een stalen velg (met een wieldop) maar ik kan deze vrijwel niet vinden voor deze bandenmaat. Kleiner kan ik uiteraard niet nemen, gezien de winterbanden die ik al heb en aangezien ik mijn huidige velg in de zomer wil gaan rijden.

Ben eigenlijk zoekende wat ik zou moeten doen. Een goede zomerband vinden is het probleem niet, het is meer het vinden van een niet te dure velg, passend bij deze auto.

Afbeelding
#2806359
altijd dat gezeur over et waarde, je kunt gerust velgen met et35 nemen hoef je ook geen spacers te gebruiken. maar let wel op je J waarde. b.v. als je 19inch hebt met 8.5j dan is dit al 12.5mm breder dan 8j velgen! dus 12.5 plus 15mm is 27.5mm naar buiten dit is extreem!!

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.