VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2801702
Hallo,

Is er iemand die ervaring heeft met LED in zijn originele MK7 koplampunits?

Kwam de volgende set tegen: https://pilotxenonshop.com/h7-led-dimli ... -evolution

Ik vraag me af of dit allemaal plug & play ( voor een relatieve leek ) is in te bouwen, en of het past in de behuizing van een Golf 7.
Daarnaast denk ik er aan om LED dan toe te passen in aftermarket U-DRL-koplampunits ipv Xenon.
Dit omdat er aan Xenon toch nog wat regeltjes vast zitten. ( koplampsproeiers, en auto-hoogteverstelling )

Ben benieuwd wat er mogelijk is, en wie er al ervaring mee heeft.
#2801821
Heyy,

die ledjes passen gewoon in de originele units maar ook op aftermarket Led koplampen.
alleen je kapjes moet je dan bijwerken (gaatjes) voor de kabels en afdichten ivm vocht.

je hoeft geen rekening meer te houden met koplampsproeiers en hoogteregeling. maak je je daar maar niet druk om.

Ik zou voor originele Led koplampen gaan 2ehands in vrij nieuwe staat.
#2802069
Volgens mijn is het geen PnP,, de H7 lampen zitten nl. in een houder gestoken die aan de zijkant contact maken, dus geen stekker die je op de lamp steek.
Daar voor heb je dus weer adapters nodig, maar dan passen deze leds denk ik weer niet door heen.
Je zit nog met de aansluiting.


Edit: sorry ik zie net dat het om een golf 7 gaat, mijn verhaal heeft betrekking op de golf 6.
#2808025
We zagen een linkje naar onze xtr led voorbij komen uit dit topic. Voor de gof 7 hebben we speciale adapters beschikbaar waarmee je de xtr led plug and play kunt monteren.

https://hilox.eu/vw-golf-7-led-lamp-adapter

Je krijgt 50% korting op de adapter icm een xtr led kit.
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]