VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
#2802035
Hallo allemaal,
het wil toch niet zo vlotten met het elektronische deel van de KR in de golf 1. Hierbij wat vragen, hopelijk kan iemand mij helpen.


Voorheen liep de KR op de kabelboom van de mk1, maar viel uit bij koude motor en startte slecht bij een warme motor. Ik heb vorige week een hele mooie kabelboom gekocht bij VW Winkel van een KR, die pas klaar is gemaakt voor de golf 1. Maar nu houden we toch een paar (belangrijke) stekkers over:

- N65 druksprongschakelaar,
- F93 magneetklep,
- een ongelabelde.

Het lijkt dat deze naar gasklep/luchtfilterhuis/ spinnenkop lopen, maar ik heb daar geen aansluitingen.

vragen:
- hoe zou dit kunnen, zijn er 2 type KR blokken?
- heeft een KR een ecu? ik lees verschillende dingen (ik dacht van niet)
- zou iemand mij (betaald) kunnen helpen met het electronisch in orde maken, omstreken Amsterdam/ Noord-Holland. Of kent iemand een specialist in de buurt


Ik hoor het graag, in maart moet ik mijn werkplaats uit en ik zou hem voor die tijd graag af willen hebben, maar we stranden nu al behoorlijk bij de kabelboom (eerst al bij de aanschaf...)

Groet,
Camiel
#2802051
heb je em gekocht bij vw winkel hoogeveen ? of nieuw amsterdam?

je hebt wel kr en pl blokken, zelfde blokken.. allebei uit een mk2 gti allebei 16v de ene heeft een smallere inlaat traject en 10 pk minder.

verdere verschillen weet ik zo niet tussen de blokken
Golf 7 1.6 TDI |Silicat zakje gelekt.

Hartelijk dank, expansievat hoeft niet vervangen t[…]

Golf 5 aircoprobleem

Het bleek toch de compressor zelf te zijn. Zelf n[…]

Zal ik eens laten doen

Knipperende alarmlichten

Update: Het blijkt een defecte alarmhoorn te zijn.

Regelapparatuur

wat bedoel je met regelapparatuur? Als je zelf zak[…]

Tiguan dashboard lampjes

Daarom dat deze wagen dus in de verkoop is gegaa[…]

Trekhaak EOS

Bedankt. Ben nog zoekende. Heb de bestelling die […]

Bedankt. Heb inmiddels de radio vervangen door een[…]