VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Edskie68
#2806263
Goeie dag

vraagje

Ik heb een golf 6 uit 2009 ,en nu zie ik dat de demping mat die in de motorkap zit loskomt .
Het zit nog vast met die klips in het midden maar zak aan de zijkant uit de uitsparingen
Heb het forum doorgezocht naar een parts nummer maar kon niks vinden ,en op internet kom ik 3 verschillende nummers tegen .
Hopelijk kan een van jullie me aan het juiste nummer helpen .

Alvast bedankt
gr Ed
Gebruikersavatar
door Edskie68
#2806266
MVW schreef:Dit nummer is van een setje met clipjes:

1k0898615

Hier zitten die clips in die je (denk ik) nodig hebt:

Afbeelding
Dank je voor je snelle reactie .
Ik heb die dempingsmat ook nodig , via jou link vond ik dit nummer 5K0863831G
Is dat de juiste

gr Ed
Gebruikersavatar
door MVW
#2806267
Ik had de 5K0863831C gevonden. Via Google afbeeldingen lijkt die hetzelfde als de G. Let op, de laatste letter kan veel verschil maken, want de D is voor de Golf 5. Maar de C en de G lijken beiden voor de Golf 6, ik zou zo snel even niet weten wat het verschil is.
Gebruikersavatar
door Edskie68
#2806268
MVW schreef:Ik had de 5K0863831C gevonden. Via Google afbeeldingen lijkt die hetzelfde als de G. Let op, de laatste letter kan veel verschil maken, want de D is voor de Golf 5. Maar de C en de G lijken beiden voor de Golf 6, ik zou zo snel even niet weten wat het verschil is.
Heb iedergeval een nummer om te zoeken
Thanks zover
Gebruikersavatar
door Edskie68
#2806306
B100Rick schreef:hier hetzelfde probleem met de motorkapisolatie van een Golf 6. Heb je een nieuwe besteld? Ik vind ze aardig aan de prijs.
Zijn inderdaad aardig prijzig . Heb nog geen nieuwe gekocht .
Gebruikersavatar
door Edskie68
#2806568
B100Rick schreef:Ik heb hem gedemonteerd en dat laat ik ook zo mits deze isolatie meer functies heeft dan alleen het dempen van geluid.
Merk je verschil in het geluid niveau in de auto
Gebruikersavatar
door Corrado95
#2806578
Met de iso eruit hoor je alles veel beter. Ik heb zelf een scirocco 1.4 tsi compressor, ook de isolatie van de compressor is verwijderd en nu hoor je het echt janken en het afblaasgeluid hoor je echt goed!

Dus allles eruit is beste, ook voor je motorkoeling
Gebruikersavatar
door Knudde
#2806594
MVW schreef:Niet iedereen wil extra geluid. Ik houd juist van lekker stil, vooral bij lange stukken op de snelweg :)
Helemaal met je eens. Niets irritanter en vermoeiender dan 1 tonig geluid of veel geluid als je onderweg bent. Bij m’n bus bewust gekozen voor een cardan met langste overbrenging, uiteraard Michelins en in de cabine tapijt ipv rubber en een bekleed tussenschot.

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.