VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2809659
Ik heb een sportteller die ingeleerd moet worden. De nieuwe moet natuurlijk ingeleerd worden, en de kilometerstand moet juist worden gezet, is er iemand in de buurt van Enschede die dit eventueel kan?
#2809662
Ik kom komende week nog in enschede, kan hem dan wel inleren en km stand aanpassen voor je.
#2809670
bandenman schreef:Ik kom komende week nog in enschede, kan hem dan wel inleren en km stand aanpassen voor je.
Zou jij dan ook mijn oude teller even kunnen uitlezen? Airbag lampje brand, en weet nou niet of dit komt dat ik mijn teller eruit heb gehaald zonder de accu los te koppelen, of dat er iets is met de module van de airbag zelf. Kun jij ook bepaalde functies activeren? Zoals bij het omdraaien van het contact dat de naalden draaien?
#2809676
needle sweep is niet zo makkelijk bij een golf 4, het is wel mogelijk maar daar komt wat meer programmeer werk bij kijken en dat gaat niet op locatie.
Het brandende airbaglampje kan niet komen doordat je de teller eruit hebt gehaald, maar dat kan ik wel uitlezen voor je.
#2809677
bandenman schreef:needle sweep is niet zo makkelijk bij een golf 4, het is wel mogelijk maar daar komt wat meer programmeer werk bij kijken en dat gaat niet op locatie.
Het brandende airbaglampje kan niet komen doordat je de teller eruit hebt gehaald, maar dat kan ik wel uitlezen voor je.
Kwam dit tegen voor MK4 Clusters en needle sweeps

http://www.users.on.net/~graeme86/sweep ... ep503.html
http://www.users.on.net/~graeme86/sweep ... ep501.html
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]