VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2813651
patrickmk3 schreef:als je nu gewoon gezegd had jongens bedankt voor de tip.
maar ik wil het graag zelf proberen te maken had je nu de uitleg al gehad.
de mensen weten niet hoe technisch jij bent en de tip die ze je geven bij frank is aanzienlijk goedkoper als je zelf niet over bijvoorbeeld een multimeter en soldeerbout beschikt en de benodigde kennis. Ze nemen zoals al gezegd de tijd om jou te helpen als je dan zoon reactie plaatst ga je niet veel verder komen natuurlijk...
maar goed dat ter zijde goeie leer voor de volgende keer.
aangezien we het wel een beetje gezellig moeten houden met ze alle. Hierbij:
zoals al vermeld de soldeerverbindingen demonteer het slot en kijk de printplaat na aan de onder kant of je een koude verbinding ziet.
houd in een gebarsten soldeerverbinding.
deze zal dus de ene keer wel contact maken en de volgende keer net niet meer.
deze soldeer je opnieuw nadat je de oude tin verwijderd hebt met een desoldeer apparaat.
als dit niet het geval is dan de connector bekijken waar die in de printplaat gesoldeerd zit.
hiervan wil ook nog wel is een pin door oxidatie door midden gaan.
hierbij kun je dus de multimeter gebruiken.

Daar heb jij geheel gelijk in en had niet zo direct moeten reageren en text komt anders over dan een persoonlijk!!
Sorry voor de mensen die het goed bedoelen en ik had anders moeten reageren!! :tu:

Bedankt Patrick, voor zeer waarschijnlijke oplossing!! :tu:
Ik heb ervaring met solderen van toen ik iets iets jonger was :lol:
Nogmaals sorry voor diegene die ik tegen het verkeerde been heb geschopt jullie wisten ook niet dat ik het hoogst waarschijnlijk zelf kan oplossen. :tu:
#2813690
JUUL schreef:Goed om te horen. Zoals eerder vermeld...youtube staat er vol mee. Gewoon een kwestie van even opzoeken :mrgreen:

Thx!! :tu:
Had ik nog ff niet aan gedacht,normaal kijk ik ook dan ff op youtube :tu:
#2813691
85er schreef:krent of vrek is toch wel het enige wat nog in me opkomt na het lezen van dit topic...
Iedereen mag denken wat hij wil!

Dus bv als jij een gaatje in jou band hebt en misschien in meerdere banden dan koop jij direct nieuwe banden en geen twee de hands of een prop erin doen??? :SCRATCH:

Ik wil vaak als dingen kapot zijn/gaan weten wat het is en als ik het zelf kan repareren waarom niet?
Heeft niks met lrenterig of wrek te maken en jij kent mij totaal niet haha

Maar goed,bedankt iedereen voor de hulp!! :tu: :tu: :tu:
#2813694
Remco118 schreef:
JUUL schreef:Goed om te horen. Zoals eerder vermeld...youtube staat er vol mee. Gewoon een kwestie van even opzoeken :mrgreen:
Thx!! :tu:
Had ik nog ff niet aan gedacht,normaal kijk ik ook dan ff op youtube :tu:
Had ik eergisteren al aangegeven. :ZZZ:


Remco118 schreef:Dus bv als jij een gaatje in jou band hebt en misschien in meerdere banden dan koop jij direct nieuwe banden en geen twee de hands of een prop erin doen??? :SCRATCH:
Wij raden jou in dat geval niet aan om nieuwe banden te kopen. Wij geven een adres waar jij voor een paar centen je band kan laten proppen door iemand die daar kennis en spullen voor heeft :tu: op precies dezelfde manier als met je deurslot. Als je een voorbeeld geeft, koppel het dan aan de realiteit. Verder word ik dit topic een beetje zat. :ZZZ:
#2813695
Als er dingen kapot gaan wil je weten wat het is, maar je hebt daar wel hulp van anderen voor nodig? Vervolgens krijg je hulp, maar krijg je niet het antwoord wat jij graag wilt horen en dan deugen wij niet..

Als ik ergens zelf niet uit kom, en anderen om hulp vraag, waardeer ik de hulp die ik krijg. Of ik er wat mee doe is een tweede.

Zijn de foto’s hiervan nog beschikbaar? Zit met pr[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]