VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2813142
Beste VWje’s

Ik heb een probleem! Ik heb zojuist mijn koelvloeistof ververst en tergelijken tijd klaar maken voor de winter! Want er zat koelvloeistof met water in gemixt en wou gewoon kant en klaar koelvloeistof erin hebben En alles is goed gegaan gewoon alles eruit laten lopen via zo aftap krantje (super handig :tu:)
En weer dicht gedaan nieuwe koelvloeistof erin gedaan G12+ Rood statonair laten draaien met de dop eraf natuurlijk steeds bij gevuld alles stap voor stap gedaan. Nu komt het probleem de warming wordt niet warm als ik stil sta! Alleen Als ik gas geeft of rijd dan wordt de verwarming warm en zodra ik stil sta dan wordt die weer koud ik denk niet dat zo hoort. Weten jullie misschien wat het probleem zou kunnen zijn of wat ik nog moet doen? Ik heb trouwens een VW GOLF IV 1.6 FSI 2003

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,
Jordy/Refinha
#2813148
mano schreef:Thermostaat en of ontluchting
Bedankt voor je reactie,

Ik denk dat het niet me termostaat is, want voorheen werkte hij wel maar ook het zelfde als ik gas gaf dat die dan wel warm werd en zodra ik stil stond weer koud werd! Wat zou het het kunnen zijn? Of wat kan ik eraan doen?
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk