VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door MVW
#2818925
LukasGolfmk4 schreef:Interessante website trouwens. Ik checkte het even en voor ik het wist zat ik een half uur te lezen.
Thanks! :tu:

Max €100,- is heel erg duur. Omdat ze blijkbaar nog niet weten wat ze precies moeten doen schatten ze het van tevoren wat hoger in. Ben je een keer in de buurt van Rotterdam, dan wil ik het wel even voor je doen. Kleine moeite ;) Als het alleen gaat om het reinigen en inleren, doe ik het wel even gratis.
door LukasGolfmk4
#2818927
Ik kan morgen naar Rotterdam komen rijden. Kom zelf uit Delft. Dan zeg ik die afspraak wel af.

Heb je toevallig tijd morgen?
door LukasGolfmk4
#2818928
MVW schreef:
LukasGolfmk4 schreef:Interessante website trouwens. Ik checkte het even en voor ik het wist zat ik een half uur te lezen.
Thanks! :tu:

Max €100,- is heel erg duur omdat ze blijkbaar niet weten wat ze precies moeten doen. Ben je een keer in de buurt van Rotterdam, dan wil ik het wel even voor je doen. Kleine moeite ;) Als het alleen gaat om het reinigen en inleren, doe ik het wel even gratis.
Dat zou namelijk echt super tof zijn van je!
door LukasGolfmk4
#2818938
MVW schreef:Maandag heb ik wel even tijd.
Ik ga even zorgen dat ik vrij ben Maandag. Voorkeur voor ochtend/middag/avond?
Gebruikersavatar
door mano
#2819014
Kijk, dat is klasse MVW. Heel netjes.

Ik kan het ook evt maar heb niet eerder tijd dan volgende week (savonds) helaas.
door LukasGolfmk4
#2819019
mano schreef:Kijk, dat is klasse MVW. Heel netjes.

Ik kan het ook evt maar heb niet eerder tijd dan volgende week (savonds) helaas.
Thanks Nero, ik heb inderdaad al een afspraak staan met MVW.

Mooi om te zien hoe behulpzaam mensen zijn op dit forum.
door LukasGolfmk4
#2819032
UPDATE betreffende gasklephuis.

Als eerst wil ik MVW bedanken voor het nemen van de moeite om mij te helpen. MVW heeft vrijwillig aangeboden om mijn gasklephuis te reinigen en in te leren.

Voorafgaand duidelijk gecommuniceerd van beide partijen. Vanochtend aangekomen op afgesproken locatie. Daar heeft MVW ruim de tijd genomen mijn vragen te beantwoorden en uiteraard het gasklephuis gereinigd en ingeleert. Tijdens het schoonmaken ed. gaf MVW ondertussen wat leerzame en uiterst nuttige tips wat betreft het onderhoud van de auto.

Al met al vond ik het een erg prettige ervaring en daarom ook mijn complimenten naar jou toe.

Wat betreft de veranderingen tijdens het rijden en stationair draaien.
Na 5 minuten rijden merkte ik al dat het allemaal wat stabieler ging. Daarmee bedoel ik dat het accelereren en opschakelen soepeler /stabieler verliep.

Toen het gasklephuis nog niet gereinigd was viel ook vaak de cruise control zomaar uit.
Dit gebeurde bij de terugweg geen 1 keer.

Ik vond persoonlijk dat de auto ook 'gezonder' of 'zuiverder' klonk. Dit kan misschien tussen de oren zitten want ik weet niet het reinigen en opnieuw inleren invloed kan hebben op het stationair/rijdend motorgeluid.

https://photos.google.com/share/AF1QipO ... MtZ3ZMYVNB

foto van het gasklephuis voordat deze gereinigd werd.
door LukasGolfmk4
#2819393
Goed nieuws en een vraag over een nieuw mankement.

Eerst het goede nieuws. Ik ben er zelf echt enorm blij mee, omdat het probleem begon te lijken op iets wat niet ging worden opgelost om het feit dat niemand eigenlijk echt wist wat het kon zijn. Mijn auto schudde namelijk enorm tijdens het stilstaan voor een stoplicht en dergelijke. Dit verergerde na een tijdje wanneer ik op een helling stond te wachten.. denk aan spoorwegovergang of bij de uitrit van een parkeergarage.

Het waren de motorsteunen. De rechterkant als je kijkt wanneer je voor de motorkap staat. Alle trillingen waren verdwenen.

Nu het probleem wat aanzienlijk slechter wordt met de dag.

Er zit speling in mijn stuur.. als ik stil sta en het stuur beweeg hoor je een tik. Ook als ik rijd en me stuur dan beweeg naar zowel links als rechts hoor je in het begin een tik.

Ik heb een filmpje gemaakt voor een beter beeld wat ik bedoel.

https://youtu.be/d_gO2_JuLp0
door LukasGolfmk4
#2819411
LukasGolfmk4 schreef:Goed nieuws en een vraag over een nieuw mankement.

Eerst het goede nieuws. Ik ben er zelf echt enorm blij mee, omdat het probleem begon te lijken op iets wat niet ging worden opgelost om het feit dat niemand eigenlijk echt wist wat het kon zijn. Mijn auto schudde namelijk enorm tijdens het stilstaan voor een stoplicht en dergelijke. Dit verergerde na een tijdje wanneer ik op een helling stond te wachten.. denk aan spoorwegovergang of bij de uitrit van een parkeergarage.

Het waren de motorsteunen. De rechterkant als je kijkt wanneer je voor de motorkap staat. Alle trillingen waren verdwenen.

Nu het probleem wat aanzienlijk slechter wordt met de dag.

Er zit speling in mijn stuur.. als ik stil sta en het stuur beweeg hoor je een tik. Ook als ik rijd en me stuur dan beweeg naar zowel links als rechts hoor je in het begin een tik.

Ik heb een filmpje gemaakt voor een beter beeld wat ik bedoel.

https://youtu.be/d_gO2_JuLp0



Wat zou dit kunnen zijn?
Gebruikersavatar
door patrickmk3
#2819421
de stuurkolom onder het dashboard heeft 2 kruiskoppelingen controleer deze is op speling.
laat iemand aan het stuur draaien terwijl jij op de kruiskoppelingen let.

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]