VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
Recent heb ik de Golf IV van m'n moeder overgenomen en overweeg sommige onderdelen te vervangen. Gedeeltes van het dashboard kleven en zijn niet schoon te krijgen met (auto)schoonmaakmiddelen en de logo's van de logo-plaatjes in de velgen zijn vervaagd.

Waar zijn deze het makkelijkst tweedehands te verkrijgen? Zou ik het op dit forum kunnen vragen of iemand dit tweedehands heeft, of zijn er betere plekken voor te vinden? Ik weet niet of de autosloop hiervoor geschikt is?

Onderdelen van het dashboard die kleven (echt plakkerig, onderdelen met blauw omcirkeld en benummerd):
Dashboard.jpg
Dashboard.jpg (191.19 KiB) 538 keer bekeken
Voorbeeld vervaagd logo:
Velg_logo.jpg
Velg_logo.jpg (178.58 KiB) 538 keer bekeken
De dash onderdelen kun je bij de lokale sloper vinden. Golf & Bora zijn allemaal hetzelfde, neem er wel een vanaf 2001/2002. Die hebben er minder last van. Hoe nieuwer hoe beter :tu:

De logo's/stickers voor de naafkapjes kun je eenvoudig online of via marktplaats bestellen. Meet eerst de diameter van je naafkap want ze zijn in veel verschillende soorten en maten.
ff op aliexpress zoeken op vw hub caps.
en je bent voor een paar euro weer klaar.
heb ze voor mercedes ook wel is gehaald en dat montage systeem was beter als van mercedes zelf haha.
en die kosten geen paar euro :laugh:
Verkeerde of teveel lucht toevoer?

Het lampje heeft gister besloten aan te gaan jamme[…]

Aah dus toch maar 1.. maar welke is de U1 dan ? En[…]

Brrr, dat is wel 1 van de slechtere dingen om te d[…]

Aansluiten Golf 2 dashboard

Wat wil je omvormen?

afgelopen weekend zijn de antenne op het dak en de[…]

Is mogelijk maar dan moeten er vanaf je radio drad[…]

Golf 3 cabrio stroom

11.8V is in ieder geval een vrijwel lege accu. (zi[…]

Wij zijn druk met het ombouwen van onze T5 naar ee[…]