VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2824863
Recent heb ik de Golf IV van m'n moeder overgenomen en overweeg sommige onderdelen te vervangen. Gedeeltes van het dashboard kleven en zijn niet schoon te krijgen met (auto)schoonmaakmiddelen en de logo's van de logo-plaatjes in de velgen zijn vervaagd.

Waar zijn deze het makkelijkst tweedehands te verkrijgen? Zou ik het op dit forum kunnen vragen of iemand dit tweedehands heeft, of zijn er betere plekken voor te vinden? Ik weet niet of de autosloop hiervoor geschikt is?

Onderdelen van het dashboard die kleven (echt plakkerig, onderdelen met blauw omcirkeld en benummerd):
Dashboard.jpg
Dashboard.jpg (191.19 KiB) 567 keer bekeken
Voorbeeld vervaagd logo:
Velg_logo.jpg
Velg_logo.jpg (178.58 KiB) 567 keer bekeken
#2824878
De dash onderdelen kun je bij de lokale sloper vinden. Golf & Bora zijn allemaal hetzelfde, neem er wel een vanaf 2001/2002. Die hebben er minder last van. Hoe nieuwer hoe beter :tu:

De logo's/stickers voor de naafkapjes kun je eenvoudig online of via marktplaats bestellen. Meet eerst de diameter van je naafkap want ze zijn in veel verschillende soorten en maten.
#2824898
ff op aliexpress zoeken op vw hub caps.
en je bent voor een paar euro weer klaar.
heb ze voor mercedes ook wel is gehaald en dat montage systeem was beter als van mercedes zelf haha.
en die kosten geen paar euro :laugh:
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]