VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
#2827534
Beste forumlezers,

Dit is mijn eerste topic op deze site. Mijn naam is Guus en ben 63 jaar oud. Na meer dan 20 jaar in een Ford te hebben gereden wordt het tijd voor een ander merk. Afgelopen vrijdagavond een proefrit gemaakt in een VW Sportsvan 1.4 TSI uit bouw jaar 2015. Met nog net geen 26.000 km op de teller. Een gëimporteerde VW uit Duitsland. Compleet met onderhoudsboekjes.
De Sportsvan is een "Lounge"uitvoering. De auto heeft geen electrisch uitklapbare trekhaak, geen achteruitrijcamera, geen navigatie en geen BlueTooth.
Mijn vraag is. Is deze uitrusting zo standaard bij een "Lounge" uitvoering. Ik kan tegen meerprijs de auto laten uitvoeren met navi, camera en BlueTooth. De trekhaak hoeft van ons niet.
Waar het mij omgaat is of de rest van de uitvoering van de "Lounge" versie verder hetzelfde is dan een standaard Sportsvan.

Ik hoop dat ik mijn vraag in de juiste rubriek heb geplaatst :laugh:

Groet, Guus
#2827605
Bron: Meinauto.de

VW trekt klanten aan met de nieuwe speciale modellen van de Golf Lounge . Het pakket wordt aangeboden met betaalbare financieringsdiensten. Het aanbod rond de VW Golf omvat de Golf 7 zelf, de Cabriolet, de Variant en de Sportsvan. De Golf Lounge heeft buitenspiegels in carrosseriekleur, 16 inch lichtmetalen velgen en donkere zijruiten. Maar dat is nog niet alles, want mistlampen zijn ook inbegrepen, want er zijn ook licht- en zicht-, spiegel- en winterpakketten. Er zijn ook radiocompositiekleur en de Climatronic-airconditioning. Het prijsvoordeel voor het model in verband met de R-Line EXTERIEUR LOUNGE is 3.300 euro.

Nu kan het in de winter een beetje koud worden met de bovenkant naar beneden, maar de volautomatische stoffen bovenkant van de Golf Cabriolet is perfect voor de zomer. Kenmerken zijn onder meer de zwarte grille met chromen strips, buitenspiegels in carrosseriekleur, ParkPilot, Radio RCD 310, Navi RNS 315 en sportstoelen voorin. Sommige details komen overeen met het traditionele golfmodel. Het prijsvoordeel voor de Golf Cabrio Lounge : tot 3.400 euro.

De Golf Variant Lounge scoort met veel ruimte en goede prestaties. Het ontwerp wordt afgerond met chique mistlampen met licht draaiende, 16-inch lichtmetalen wielen en donkere achter- en zijruiten. Anders kan de koper de hierboven beschreven Golf 7 Lounge gebruiken. Klanten genieten een prijsvoordeel tot 3.300 euro.

De laatste golf in de competitie is de Sportsvan Lounge , die sportiviteit en elegantie moet combineren. 16 inch lichtmetalen velgen en verduisterde ramen zijn ook inbegrepen. De highlights zijn onder meer de chromen strips van de bumpers en het verchroomde radiatorrooster. Veel interieurdetails zijn vergelijkbaar met de conventionele auto zoals hierboven beschreven. 2.800 euro is hier het prijsvoordeel.

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.

Ik heb dit bij mijn seat leon 5f aan de binnen kan[…]