VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
#2828133
De nieuwste navigatie-update binnengehaald, zowel via een Macbook als via een Windows10-laptop en beide gecomprimeerde bestanden vervolgens in de respectieve computers uitgepakt; alles conform de procedures vermeld in Discover Pro April 2018 NL

Echter, In beide gevallen ontbreekt het md5-bestand, dat blijkbaar noodzakelijk is om de navi-gegevens van een SD-kaart te kunnen verwerken. Het infotainment van mijn Golf variant 2015 geeft weliswaa aan, dat het kaartje wordt ingezien, maar vervolgens wordt deze niet geaccepteerd t.b.v. een update.

Vraag: Hoe kom ik aan het bestand P187_N60S5MIBH3_EU.md5 ?
#2828161
Een MD5 bestand is een zogenoemd hash-waarde bestand. Daarmee vergelijkt de computer of de rest van de bestanden wel gelijk zijn aan het originele bestand.
In principe.... zou dit bestand niet eens nodig zijn om het programma te draaien. Maar ja, als het er niet bij staat en hij doet het verder niet, dan kun je het MD5 bestand misschien van iemand anders overnemen en na de betreffende map kunnen kopiëren.
#2828166
Mari schreef: 20 aug 2020 07:17 Heb je een link naar je download, ik heb in mijn update-files gekeken en daar zit steeds de MD5-file bij...
Heb even de laatste updates voor de Discover Media bekeken, daar zit ook geen MD5-bestand, maar de updates doen het wel gewoon.

Voor de Discover Media Pro zal deze dan dus ook niet nodig zijn, dus zal er wat anders aan de hand zijn met je update (SD-kaart op de juiste manier geformatteerd?)

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.