VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met de ID3
door FcAalst
#2830140
Ondertussen iets meer dan een week geleden liep mijn navigatie vast.
Ik had een bestemming ingesteld, en heb onderweg de auto een half uurtje uitgezet om iemand op te pikken.
Nadat we vervolgens weer onderweg waren naar onze bestemming, werkte de auto de locatie niet meer bij op de kaart.
Ook niet na het opnieuw starten van een route.

Nu was dat niet eens het ergste probleem, vervolgens dacht de auto dat ik 50 meter voor een kruising reed, zodat deze bij het inschakelen tot 2x toe vol in de remmen ging op een autoweg (met 100).

Nadat we op bestemming waren en daar een aantal uren geweest waren was er nog steeds hetzelfde euvel.
Thuis op aanraden van een vriend de auto teruggezet naar fabrieksinstellingen => geen resultaat.
Volgende ochtend: error weg (navigatie werkte locatie bij) maar wel een airbag lampje.
Volgende middag op mijn werk: alle errors verdwenen als sneeuw voor de zon.

Zijn er meer mensen die dit hebben gehad? Iemand die een mogelijk snellere oplossing weet?
door Mari
#2830150
Zoeken naar een speld in een hooiberg... zonder te vertellen wat voor auto je hebt, wat er allemaal op en aan je auto zit en welk type navigatie wordt het lastig wat te zeggen!

Ik zou beginnen met uitlezen of laten uitlezen met VCDS indien het een VW, AUDI, SEAT of SKODA betreft, voor andere merken zit je op het verkeerde forum ;-)
door Mari
#2830727
... daar had ik in de haast overheen gekeken...

Er zijn nogal wat software problemen met de ID3... neem contact op met je dealer, wellicht dat ze je kunnen vertellen wanneer jij je software-update gaat krijgen...
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk