VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
  • Gebruikersavatar
door sharan20tsi
#2834908
Hoi Allemaal. Ik heb me aangemeld voor het vragen van een onderdeelnummer. Dit is dan ook mijn eerste post. Even de auto voorstellen: Ik heb een sharan 7N1 en ik kan geen passend topic daarvoor vinden. Het is een 2.0 TSI (200PK versie) highline met DSG-bak. Volgens mij is de 2.0TSI toen enkel beschikbaar geweest in 1 versie. Deze was altijd een highline en standaard uitgevoerd als 7-zitter. Als extra heb ik een glazen dak en (als ik het goed heb) een audio-upgrade. Ik heb me er niet meer in verdiept maar ik heb recent model (update?) van de RNS510 die daarvoor graag gestolen werd. Zelf meegemaakt uit destijds mijn splinternieuwe passat van 7 dagen oud. Er was toen zo'n groot tekort dat ik 9 maanden heb moeten wachten op een nieuwe auto(!) (lang verhaal leuk voor een andere keer).

Ok ik heb dus een sharan met 3 rijen stoelen. De stoelen van 2de rij bevatten een mechanisme dat ervoor zorgt dat wanneer de stoel in de "instapstand" gezet wordt voor de 3de rij ervoor zorgt dat de vergrendeling van de rails los komt. De stoel kan dan vrij in de rails bewegen. Door de handeling zelf vliegt hij meestal meteen naar voren en bij het sluiten terug naar achteren. Het mechanisme gebruikt een handeltje dat via een klein lipje ook met de hand te bedienen is aan de zijkant. Daar zit een rubberachtig dopje op om de beweging zonder slijtage en gepiep en gekraak over te brengen. Nu is dit rubbertje gesneuveld (ouderdom? slijtage?) en ik kan echt werkelijk nergens het onderdeel nummer van dit ding vinden. Als iemand weet welk ding ik bedoel en dan ook nog het nummer erbij kan geven zou ik heel blij zijn! Het gaat om de linker stoel, dus die direct achter de bestuurder.
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk