VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
door Robbin5
#2845157
Goedendag,

Ik heb vanmiddag geprobeerd een achteruit camera aan te sluiten op mijn golf 5 uit 2008 ( de camera zit in kentekenhouder). De rode draad zit op de achteruit verlichting en de zwarte op de massa. Als ik de auto in z’n achteruit zet dan gaan de ledjes op de camera branden, en ik krijg ook beeld op de rcd360, maar het beeld is heel schokkerig en Spaced eigenlijk helemaal. Nu lees ik her en der iets over een DeLay time box, maar iemand die bekend is met dit probleem? Of die weet wat een oplossing kan zijn ?

Ik hoor het graag, want zou graag willen dat de camera gaat werken
door Mari
#2845160
Waar heb je de camera vandaan? Vaak bieden ze op die sites ook van die kastjes aan... heb dit probleem eerder voorbij zien komen op het forum... zou zeggen gebruik de zoekfunktie eens!
door Robbin5
#2845161
Mari schreef:Waar heb je de camera vandaan? Vaak bieden ze op die sites ook van die kastjes aan... heb dit probleem eerder voorbij zien komen op het forum... zou zeggen gebruik de zoekfunktie eens!
Kwam deze tegen op bol.com(heb eigenlijk destijds gezocht op achteruit kijk camera ) en kwam zo op deze via bol.com terecht.

Ik heb al behoorlijk wat gegoogeld. Maar lees veel problemen die net anders zijn dan die van mij, ik heb wel beeld maar het Spaced helemaal helaas
door Mari
#2845163
Informeer eens bij de verkoper van deze camera...

De ene camera is de andere niet, dus voor hetzelfde geld heb je een type wat een signaal afgeeft waar je radio niet mee overweg kan... Maak eens een foto van wat je ziet, wellicht dat we daar wat aan kunnen zien...

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.