VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen problemen
  • Gebruikersavatar
#2847859
Goedenavond,

Ik heb een vraag met betrekking tot mijn golf 6 gti.
Ik heb deze auto laatst met schade gekocht, alle voorschade gedemonteerd, inclusief koelers.
Oliewissel gedaan in de hoop de auto te kunnen gaan starten, en dat deed hij ook. Maar als de auto eenmaal 1-2 seconden loopt valt hij direct weer uit, tenzij ik gas bij geef dan blijft hij lopen, loopt niet netjes stationair, zodra ik het gas loslaat valt hij direct uit. Er zit voor 150 kilometer aan brandstof in.
Nu heb ik de intercooler los, geen idee of dit ermee te maken heeft.
Of zou het simpel een bobine of bougie kunnen zijn?
Hoop dat iemand mij op ideeën kan brengen!
Groet,
Dennis
#2847867
In tegenstelling tot social media, jouw 'oude' topic verdwijnt helemaal niet op een forum. Als er geen recente reacties zijn geplaats raakt jouw topic wel even uit het zicht. Door simpelweg een nieuwe reactie te plaatsen of het topic omhoog te halen staat hij weer vol in het zicht. Als men twee of meer topics opent omtrent hetzelfde onderwerp, krijg je alleen maar verwarring omdat de reacties verspreid zijn over meerdere topics. Dit maakt het lastig om het onderwerp en de geplaatste reacties overzichtelijk te houden. De andere topic doe ik bij deze op slot, wij kunnen hier verder :tu:
#2847879
... heb je de auto inmiddels laten uitlezen met VCDS zoals geadviseerd is in het oude topic? Als je graag geholpen wilt worden zou ik daar eens werk van maken want vermoed dat je wel wat gaat aantreffen wat een verklaring kan geven voor het niet starten...

@JUUL ik had dit topic gesloten ipv het andere topic, aangezien daar al relevante reacties in staan en deze thread alleen maar vervuiling voor het forum is...


Edit: lees in oude topic dat je hem uitgelezen hebt, wissen leuk, maar als je ze niet met ons deelt gaan we weinig zinnigs kunnen zeggen over jouw probleem....
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk