VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg.
#2849282
Tiguan 2.0 tot 4M november 2009

Sinds een maand of 4 deed het slot achterklep het niet meer. Daarna uitval ruitensproeiers achter en voor, daarna ruitenwisser achter uitgevallen.
Alles los getest. Pompje werkt linksom en rechtsom. Ruitenwisser werkte met externe accu. Laten uitlezen. Meerdere problemen vanuit of vanaf BCM. Er was een zekering van 30 ampère op positie 16 die niet stuk maar wel deels gesmolten was. Zekeringkast onder motorkap uitgebouwd en op de plek waar de zekering ingestoken was de ruimte met slijpstiftje wat schoongemaakt en een paar extra koperdraadjes ingestoken voor beter verbinding. Dit hielp niet.
Na veel zoekwerk bleek probleem toch in Zekeringkast te zitten. Deze kun je normaliteruit elkaar halen maar een van de pennen van die positie 16 was vastgesmolten in bovenste helft van de drie delen waaruit dat huis bestaat. Uiteindelijk losgebroken en ik heb van ongebruikte zekeringposities de uitgefikte pennen kunnen vervangen.
#2849283
Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg waren en dat ik nu het euvel van het klepslot kon oplossen. Microschakelaar stuk.
Kosten: eigen uren niet gerekend. 2x uitlezen 50 euro, nieuwe schakelaar 25 euro, nieuw slot 40 euro, een vervangende BCM die ik niet heb gebruikt 100 euro .
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]