VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Zaahied
#2849403
Kan iemand me het volgende uitleggen waar de probleem zou kunnen zitten?

Ik heb een tijdje problemen met de deuren en sloten gehad. Deze heb ik allemaal opgelost door de nodige defecte onderdelen te vervangen. De auto gaat nu automatisch op slot na 20km p/u maar onlocked niet na het uit trekken van de sleutel.

Ik heb nog 1 klein probleem links voor, de deur slot gaat niet altijd (met de zender) open en met de tijd ook vervangen moeten worden.

Zou dit de reden kunnen zijn waarom de deuren niet open gaan bij het verwijderen van de sleutel of zit de probleem in de sleutel cilinder aan de stuur kolom?

Ik hoor graag waar jullie aan denken wat de oorzaak zou kunnen zijn, alvast bedankt!
Gebruikersavatar
door JUUL
#2849430
Ik denk dat jouw probleem inderdaad daaraan kan liggen. Om maar een voorbeeld te geven, bij een vorige auto had ik het probleem dat de auto na iedere stilstand (rotonde of stoplicht) automatisch lockte na het weer rijden omdat het slot linksvoor niet goed functioneerde en de BCM dacht dat de deur ontgrendeld was. Dit slot stuurt de rest namelijk ook aan. Als je er zeker van wilt zijn....laat de auto maar eens uitlezen :tu:
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]