VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Schrijf een goede handleiding en help een ander
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Gerrit-GTi
#526690
Martinus83 schreef:Netjes, maar dat stukje helemaal rechts van de I, kan dat echt niet weggelaten worden??
Achteraf gezien kan het inderdaad wel weggelaten worden. Ik wilde geen wankele grill logo hebben dus had ik het er maar opgelaten. Maar bij nader inzien zal hij zonder dat klipje wat er achter zit alsnog goed vast zitten.
door Audiracing
#526707
nette how-to, zag in duitsland een TDI 150PK rijden met het TDI logo in spiegelbeeld op de grill.
Gebruikersavatar
door BA_Old_no7
#537375
Ik heb het verhaal nog eens goed doorgelezen, en ik snap iets nog niet helemaal:
Na lang zoeken ben ik tot de conclusie gekomen dat dit niet bestaat voor een Golf 4. Enkel de Lupo en de Polo GTi hebben het. Deze logo’s zijn echter niet plug&play op een Golf 4 en vereisen dus wat aanpassingen.
* Dremel.
* Dremel slijpbitje.
* Dremel schuurbitje / Schuurpapier.
* Scherp mes.
* Geo driehoek (betere optie) / Liniaal.
* CD marker stift (Kleur alles behalve Geel of Zwart).
* Iets om de logo mee vast te klemmen.
* 25Jahr Edition GTi grill logo - 1J6 853 679 C FDY
* GT + rode “iâ€
door Gerrit-GTi
#537394
Voor de Golf IV bestaat er geen Grill Logo met GT + rode "i".

Enkel de Polo en de Lupo hebben dit :D De grill van de polo en lupo zijn anders! :) Je moet dan de manier waarop ze bevestigd worden aanpassen. Dit wilde ik niet doen omdat ik bang was dat het niet goed zou blijven zitten.

Dus wat ik gedaan heb is de normale GTI grill logo gepakt (de 25Jahr Edition) en deze aangepast zodat de letterjes er mooi op passen. De enige aanpassing wat ik gedaan heb aan de gebruikte grill logo is om ervoor te zorgen dat de lettertjes lekker dicht op elkaar zitten omdat eht anders niet mooi uit zou zien ;)
door Gerrit-GTi
#537662
BA_Old_no7 schreef:Thanks mate, ik snapte het eerst niet, het ging gewoon om de letters :mrgreen:
Ga het zelf binnenkort ook maar eens proberen.
Succes! :D

En toon foto's he! ;)
Golf 5 aircoprobleem

Het bleek toch de compressor zelf te zijn. Zelf n[…]

Zal ik eens laten doen

Knipperende alarmlichten

Update: Het blijkt een defecte alarmhoorn te zijn.

Regelapparatuur

wat bedoel je met regelapparatuur? Als je zelf zak[…]

weet je motor/versnellingsbak type niet (heb je ee[…]

Tiguan dashboard lampjes

Daarom dat deze wagen dus in de verkoop is gegaa[…]

Trekhaak EOS

Bedankt. Ben nog zoekende. Heb de bestelling die […]

Bedankt. Heb inmiddels de radio vervangen door een[…]